Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet

silverNSX

Anbefalte innlegg

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen som har fler bilda?

Syns alle som va der gikk å knipsa.

Hørte også snakk om nå filma fra treffet som skulle legges ut yodude

Hei

Har både bilder og film. Ikke i noen store mengder av hverken det ene eller det andre. Men skal få lagt det ut så fort jeg får ett eller annet over vannet.

Har ikke pakket ut bagen fra helgen engang og ikke spist hverken lunch eller middag på noen dager..fan så busy alt skulle være i det siste. Jeg som trodde det skulle roe seg etter at Steetmeet styret var over.. :)

Jaja.. Skal lage en snutt med det jeg har å få lagt ut en eller annen plass.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅr kommer filmen da da da da da da ? *venter i spenning*

Og flere bilder :D

Hei

Det var stusselige greier jeg hadde fått filmet. Men jeg har det nå ihvertfall i en divx snutt på 16.2mb og 3.32 minutt. Fikk filmet mye mindre enn hva jeg hadde håpet.

Noen som kan hoste fila?

Når det gjelder hvem som vant så burde jeg vite det, men jeg husker ikke navn.

En Nilsen med en Brabus Merc vant bilstereo og en med en 200SX fra Brøstabotn eller noe sånt vant fineste bil. Jeg kom som nummer 2 på fineste bil. Hadde jeg vunnet så hadde 200SX likevel vunnet. Var ikke alle som fikk med seg at de ikke kunne stemme på meg siden jeg var inhabil (arrangør), men morsomt lell. :)

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det var stusselige greier jeg hadde fått filmet. Men jeg har det nå ihvertfall i en divx snutt på 16.2mb og 3.32 minutt. Fikk filmet mye mindre enn hva jeg hadde håpet.

Noen som kan hoste fila?

Når det gjelder hvem som vant så burde jeg vite det, men jeg husker ikke navn.

En Nilsen med en Brabus Merc vant bilstereo og en med en 200SX fra Brøstabotn eller noe sånt vant fineste bil. Jeg kom som nummer 2 på fineste bil. Hadde jeg vunnet så hadde 200SX likevel vunnet. Var ikke alle som fikk med seg at de ikke kunne stemme på meg siden jeg var inhabil (arrangør), men morsomt lell. :)

Mvh

Haha... Så rent teknisksett så kom jeg på 2plass ? :D

Fin bil du har samme med 200SX'en! Seriøse fine biler.

Kan du ikke hoste den opp på http://www.yousendit.com ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Så rent teknisksett så kom jeg på 2plass ? :D

Fin bil du har samme med 200SX'en! Seriøse fine biler.

Kan du ikke hoste den opp på http://www.yousendit.com ?

Hei

Det stemmer :) . Hadde ikke helt tatt seg ut at jeg vant å stakk avgårde med premien som jeg hadde satt opp da :)

Skal smokke den opp der på yousendit kanskje.

Mvh

Martin Bergvill

Lenke til kommentar
Del på andre sider