Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet

silverNSX

Anbefalte innlegg

Hehe, sant nok. Ble litt forskrekket når jeg var i Stockholm å drakk så fikk jeg beskjed om 3plass, selvom jeg ikke hadde håpet på det en gang. Bilen min er jo bare halvferdig også var det jo sååå mange mye finere biler enn min. Min favoritt av standardbiler var Steffan sin A4(den røde). Men takk til alle som har gitt meg mye god respons på min bil.

Jeg skulle ha selv vært der å tatt bilder selv, 1 og 2 plassen hadde FETE biler og sikkert brukt en del også.

Grattis til deg for 2plassen selvom du egentlig ikke "fortjente" den :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En Nilsen med en Brabus Merc vant bilstereo og en med en 200SX fra Brøstabotn eller noe sånt vant fineste bil. Jeg kom som nummer 2 på fineste bil. Hadde jeg vunnet så hadde 200SX likevel vunnet.

Ikke for å virke veldig pirkete er 200sxen fra mestervik,er litt forskjell på mestervik og Brøstabotn..

Merca var foresten fra sortland..feeete biler begge to!

Gleder meg sykt til filmen! :D

Edit:der var den jo..!*laste ned*

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg som eier Mercedes "Brabus" bilen. Jeg ble veldig stolt når jeg greide dra i land en premie, var jo en del pene bilstereobygg der.

Har en del bilder men hvordan skal man legge dem ut??

Et lite spørsmål til Martin: Kan jeg bruke gavekortet på alle Mekonomenbutikker eller bare på Finnsnes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg som eier Mercedes "Brabus" bilen. Jeg ble veldig stolt når jeg greide dra i land en premie, var jo en del pene bilstereobygg der.

Har en del bilder men hvordan skal man legge dem ut??

Et lite spørsmål til Martin: Kan jeg bruke gavekortet på alle Mekonomenbutikker eller bare på Finnsnes??

Hei

Du skal kunne bruke det på hvilken som helst Mekonom butikk. Hvordan de fikser det i kulissene er ikke viktig. Det er ett gavekort på Mekonomen og skal da kunne brukes overalt. Hvis de mot formodning skulle bli vanskelig å ha med å gjøre så får du bare ta kontakt med meg.

Når det gjelder bilder så er det vel sånn at du må legge dem ut en plass for så å linke dem her. Du kan ikke legge dem direkte ut her dessverre.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fikk redigert "ferdig" en film snutt før jeg dro på ferie, men fant aldri noen til å hoste den, filen er på 81 mb (!) Kvaliteten er heller ikke til å skryte av desverre. Smålig dårlig kamera jeg lånte! Om noen vet om en plass å legge ut filen så hyl ut!

Audi S3 2001

xAudi A3

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider