Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet

silverNSX

Anbefalte innlegg

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utfor barduhallen er det jo god plass ja, nice work Nasonex ;) Byggmix kan også funke bra ja, men er bedre plass ved barduhallen, eller?? Vi drar på recon i kveld å sjekker ;)

Flott at det blir laget en oversikt over hvem som kommer, kjekt å vite :)

Er vesentlig større plass utafor byggmixen Tord enn det er utafor Barduhallen ;) men det er jo finere å stå utafor Barduhallen, spørs hvor mange som kommer og om det er mange biler fra før utafor barduhallen den lørdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målselvfossen passer bra... Stor og fin plass, i forhold til en lame parkerings plass rett ved siden av E6 liksom... Fine omgivelser, er jo tross alt NORGES nasjonal foss..!! Mat og " drikke " :P finnes også på Målselvfossen.. Tror ikke plass e ett problem...

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Flotte greier.

Dere som er fra området må kanskje trø til å finne en plass vi kan være.

Hvilke andre store plasser (hvis vi blir kjempemange) er det i området som kan være aktuelle?

Mvh

Mulig at man tar seg en tur til Indre Troms den helga.

Lenge siden sist jeg har vært der i området, men har et par forslag til plasser kan æ komme med.

- parkering ved Bardufoss VGS

- parkering ved Polarbadet/Bardufoss u.skole (meget stor plass)

- Ved Statoil på Buktamoen

- Mobakken?

VW golf V 1.9TDi Sportline-05

x BMW 320d-01

x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.)

x Nissan Primera "gt"-98

x Nissan Sunny 1.4lx-92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at man tar seg en tur til Indre Troms den helga.

Lenge siden sist jeg har vært der i området, men har et par forslag til plasser kan æ komme med.

- parkering ved Bardufoss VGS

- parkering ved Polarbadet/Bardufoss u.skole (meget stor plass)

- Ved Statoil på Buktamoen

- Mobakken?

Polarbadet! at jeg ikke har tenkt på det før, skal bli rimelig mye folk før det blir fullt der :D ligger jo sentralt og, umulig å ikke finne fram :) men klart er det god nok plass på målselvfossen er jo det den desidert fineste plassen å stå på er jo ikke akkurat verdens fineste omgivelser på rustahøgda(polarbadet).

En annen plass som jeg har tenkt på er artlerisletta på Setermoen, det ble jo planert ut der i fjorsommer så det er slett å fint der og nok plass til ett flystevne :p plus at man bli litt mere synlig for tilskuere da :)

Bare noen forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tidspunkt har vi ikke satt ennå. Men jeg har antydet at oppmøte 1300/1400 og så holder vi på å sparke i dekka til hverandre til litt utpå ettermiddagen.

Vil vel tro at vi forlater plassen vi bestemmer oss for ca. 1700 eller noe sånt.

Skal som sagt lage en liten oversikt over hvem som kommer. Er på jobbreise akkurat nå, men skal prøve å få gjort noe med oversikten i løpet av uken.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tidspunkt har vi ikke satt ennå. Men jeg har antydet at oppmøte 1300/1400 og så holder vi på å sparke i dekka til hverandre til litt utpå ettermiddagen.

Vil vel tro at vi forlater plassen vi bestemmer oss for ca. 1700 eller noe sånt.

Skal som sagt lage en liten oversikt over hvem som kommer. Er på jobbreise akkurat nå, men skal prøve å få gjort noe med oversikten i løpet av uken.

Mvh

Dær har vi jo ca klokka oppmøte ska være... så d må vel gå an å sette ett klokkeslett å starte fra p.nesse da... ?!

*Benz 4 Life*

Nå > MB W202 1997 T-mod - Elegance

---> MB W202 1997 mod - Classic

---> MB W124 1986 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider