Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet

silverNSX

Anbefalte innlegg

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

d her e registrering av kolonne kjøringen fra tromsø til setermoen :) så det var noen i fra andenes som har registrert seg..

Hei

Kan ikke vi bruke denne for å registrere interessen for alle?

Det hadde vært kjempeflott i tilfelle. Jeg har allerede registrert meg før jeg oppdaget at dette var for en "spesiell" kolonne.

Da kan vi samorde kolonner fra alle retninger samt vi ser hvor mange vi er til en hver tid. Hadde vært en kjempehjelp for meg som skal prøve å holde oversikten

Mvh

Arrangørstaben

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snittfart på 70km/t så tar det 2t og 14min og kjøre til setermoen ifra tromsø, i følge Autoroute.. (154,9km)

Så da kan vel alle skjønne når vi må starte fra prostneset.

med flatt jern og dårlig tid, bruker du 1t. 30min. :)

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynne å bli en godel registrerte! Vet at noen ikke orker å registrere seg, bla han som har den sorte RX-8'n.

Trur det her kan bli meget bra!

Eneste æ e litt bekymra for e kordan purken forholde seg til det, kan jo være at dem begynne med teknisk kontroll eller nokka sånt, bare for å holde faenskap.

vet ikke om det kunne ha vært lurt å tatt en tlf til politiet, å infomere dem om dette treffet. spes hvis det blir mer enn 50 bila. -bare en liten tanke til de som arrangere dette.

*Civic VTi -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynne å bli en godel registrerte! Vet at noen ikke orker å registrere seg, bla han som har den sorte RX-8'n.

Trur det her kan bli meget bra!

Eneste æ e litt bekymra for e kordan purken forholde seg til det, kan jo være at dem begynne med teknisk kontroll eller nokka sånt, bare for å holde faenskap.

vet ikke om det kunne ha vært lurt å tatt en tlf til politiet, å infomere dem om dette treffet. spes hvis det blir mer enn 50 bila. -bare en liten tanke til de som arrangere dette.

Hei

Vi vurderer hele tiden hvilke tiltak vi skal sette inn. Det er fortsatt ett par måneder igjen før treffet. Det vi alle skal være klar over er at uansett om vi tar kontakt med politi/myndigheter angåede treffet så kan de lure i buskene langs veiene uansett.

Det er ikke usannsynlig at vi vil gjøre dem oppmerksom på at det vil bli en stor ansamling biler på den lørdagen. Det vil antakeligvis være det greieste for å unngå "sure miner" fra våre venner i politiet.

Vi i arrangementskomiteen forutsetter at folk kjører med fornuft. Vi er ikke interessert i at vi skal ha ett nytt "Kristiansand" med det det fører med seg av "bad press", prikker, inndradde førerkort samt opprydding av plassen vi parkerer.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk kontroll er vel ikke noe problem, folk har vel godkjente biler når dem er i trafikken eller? :P

Hvis politiet er noe tess så spiller dem heller på lag enn å lage trøbbel så sånnsett er det kanskje noe å tenke på å gi dem beskjed i forveien?

Stemmer for Målselvfossen jeg da, spørs bare hva innehaverne mener om at 50+ biler kommer å tar opp plass på anlegget deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purken bruker i allerfall sørpå å være meget anonyme hvis man gir beskjed om et slikt treff. Hvis de kommer over et treff som ikke er meldt i fra, så kan det være at de får assosiasjoner til kr.sand.

Det skal ikke mye til for at bilene får en mangellapp eller to.

-ikke godkjent eksosanlegg, ikke godtkjent senking, ikke godkjent felg dim, lykter osv.

Tror det kan være lurt å ha en dialog med politiet, men det er nå min meining.

Dette skal da være et treff der man viser bilene, ikke driver på å horer dem.

Tror det er best kjent med at det foregår på en rolig måte, kansje noen tipser Nordlys slik at de kan komme å ta bilder og vise at ungdommen kan annet enn å kjøre fort. + at flere ungdommer ser at det begynner å bli et bedre bilmiljø i nord og melder interesse.

*Civic VTi -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider