arctos Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Det var vel ikke noe nytt,noen kan gå til nødstilfeller.Hvem er det du tenker på? :P har ikke sett så mye, i og med at de gangen jeg er på storsteinnes er det bare for å handle no mat til hytteturen;) men det lille jeg har sett er ikke no særlig å skryte av! PS: Fy, for noen lodere det er der ute;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ah, det var bedre ja thumpsup Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 hoho!! Noen som har flere slike videoer eller? I sjangeren trenger-ikke-være-bra-musikk-bare-det-er-lettkledde-damer. Trenger noen slike videoer så jeg kan ha i bilen.. :D Flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hoho!! Noen som har flere slike videoer eller? I sjangeren trenger-ikke-være-bra-musikk-bare-det-er-lettkledde-damer. Trenger noen slike videoer så jeg kan ha i bilen.. :D Flere? Jeg ser du fant den, det var denne jeg mente ;) Grei nok ? :P mvh Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hehe... Lincen er så matt at den ser skiten ut... ,) De må nok desverre vaske leeenge :D Noen som vet hvordan jeg bestiller time? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Nei fysj og fy dette var en dårlig bilvask, syntes heller de damene kunne gjort noe de var mer egnet til feks stripping eller annen vask. Men fyfaen så fine de var Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg ser du fant den, det var denne jeg mente ;) Grei nok ? :P mvh hehe..super denne! Me want more! Vet du om flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg