commodoreb Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Noen som har,evt vet hvor jeg skaffer senkesett til min commodore b `73. Er ut etter evt pris eller en link til noen som selger. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg har ikke funnet noe senkesett til min Rekord d, som bruker samme fjærer som commo B. Nærmeste jeg har kommet er det visstnok går an å bruke Ascona B senkesett til disse bilene. Jeg skal ikke si det for sikkert før jeg har prøvd, har senkesett liggende hos forhandler, men har ikke cash:( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Finnes vel senkesett å skaffe fra yskland tenker jeg meg,men så har det seg slik at jeg ikke akkurat er så god på tysk......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Hehe, da er vi to!:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerll Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 jeg har sett at på http://WWW.GASOLIN.NO selger de spax sett eller bare fjører til commo b.. Siter kjør sideveien... WWW.SINTEBESTEN.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Var i kontakt med Gasoline.no,og dem skaffer ikke senkefjører til commodore b. Kun dempere sa dem :-( Er det noen andre som har noen forslag.Vil helst ikke ha så mange fordyrende mellomledd heller da :) Var på mail med einbach i Tyskland,men dem skaffet ikke til min gammle Opel. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 kansje http://www.auto-supply.no har Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg