toyofan Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hei.. vet det er mye poster om dette men spør nå allikevel.. har kommet langt med prosjektet mitt nå men det har stoppet litt, jeg må ha et svinghjul!!! girkassa er ei M45 kasse som skal kombineres med B230FK, men dobbelmasse svinghjulet er for tykt til å gå inn i M45 kassa..dette går ikke ann å tilpasse..derfor må jeg ha et svinghjul fra FT eller en nyere 240 med injection, og de hullene til sensoren! eller kanskje jeg kan bytte clutch hus?? evt. fra hva?? NOEN SOM HAR TILSALGS? Og jeg trenger også en elektronisk blokkfordeler til dette! NOEN SOM HAR TILSALGS? også ang. bensinsystemet, den motoren som satt der er en B21A, der er det ikke returrør, og det "tur" røret som sitter der, kan det brukes? hva slags rør må jeg ha? dim? jeg trenger bensinpumpe, bensinfilter og?? noen som har en nøyaktig liste til hva som må gjøres med bensinsystemet? klem mats.. :titties: Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 send locked PM Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg