jetta carat Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Noen som har ??? Venstre side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Og jeg trenger til høyre side hvis noen har. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 jeg er hypp på begge sider! Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Meknomen har bilextra har Møller har. Detter er saker som en like godt kan kjøpe nytt. gidde ca 1200 kr stykke for mine. De størkner jo bare etter en stund alikvel. Så henger brekket eller virker ikke. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Eller skaff dere G4 calipere bak som er av alu, koster 800-1000kr for to stk på hoggern, ser stadig vekk noen her : http://www.bruktbildeler.com Itilleg så trenger du Bremserør til caliperene bak fra Audi a6 2002 fwd for at det skal passe. Muligens man også må bytte bremsevaier. Har forresten to stk calipere bak fra G2, vet ikke standen på de, men den ene av de ser forholdvis ny ut iforhold til den andre, Begge er lakket med herlig gullfarge :D. Send pm hvis dere er interesert i en eller to. Det står 36 på de. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg