Gå til innhold

noen som vet hvor jeg får tak i denne? *bilde*

Ranger emnet

AMPFILER

Anbefalte innlegg

heisann, jeg har mistet denne plastikk delen på motoren min, noen som vet hvor jeg kan få skaffet denne? og hva den heter?

AudiCoupe002.jpg

Er vel på en måte en pakning, en plastikkdel som holder oljen inne, en halv sirkel.

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den delen følger som vanlig med i sånne komplette sotnings-sett for topp.(som inneholder alle pakninger og o-ringer untatt topp-pakningen) men det er dyrt hvis du kun skal ha den. Dra til din lokale merkeforhandler og bestill. sikkert ikke dyr. pleier å ha samme dag eller dagen etter. Men siden du har toppen åpen hadde det sikkert vært greit å bytte alle pakningene (sotnings-sett) Billigst på biltema, middels på bilextra osv dyrest på merkeverksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kjøpte du den av meg. Var kameraten min, turboxs du snakka med. Var jeg deg ville jeg kjøpt ett komplett sotnings-sett. Da tror jeg resultatet blir bra. Hadde ikke giddi å brukt gamle pakninger og gummi.

hvor får man tak i dette hen? søkte på biltema.no men fant ikke det der. trenger vel ikke å bytte noen o-ringer eller hva det var på denne toppen vel? trenger bare den halvsirkelen av plastikk jeg..

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor sørum er, men det er sikkert en audi-forhandler i nærheten. Dem har det antagelig på lager. Ellers skaffer de det på mandag. Alt jeg har kjøpt på Albjerk Auto (Audi) i drammen har dem skaffa meg på dagen, selv om dem ikke hadde det på lager. (to biler fra hovedlageret om dagen) Koster nok ikke over 100 kr. Men kjøp deg ny topp-pakning i samma slengen. Kanskje ikke fra en Audi-forhandler, men alikevel. Så alt er 100% tett.

DU må fortelle meg hvor mye den bruker på mila etter at du har montert den. Har lenge hatt lyst til å bruke den selv, men er avhengig av en bil hver dag, så har ikke hatt mulighet. Er det turbo eller suger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor sørum er, men det er sikkert en audi-forhandler i nærheten. Dem har det antagelig på lager. Ellers skaffer de det på mandag. Alt jeg har kjøpt på Albjerk Auto (Audi) i drammen har dem skaffa meg på dagen, selv om dem ikke hadde det på lager. (to biler fra hovedlageret om dagen) Koster nok ikke over 100 kr. Men kjøp deg ny topp-pakning i samma slengen. Kanskje ikke fra en Audi-forhandler, men alikevel. Så alt er 100% tett.

DU må fortelle meg hvor mye den bruker på mila etter at du har montert den. Har lenge hatt lyst til å bruke den selv, men er avhengig av en bil hver dag, så har ikke hatt mulighet. Er det turbo eller suger?

det skal jeg fortelle deg vettu. Dette er desverre en suger, toppakning og nye strekk bolter har jeg allerede. hadde denne plastikk biten helt til jeg ikke husker hvor jeg har den lengre.. du veit vel ikke hva denne biten heter?

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider