Gå til innhold

Bodø: Ferarri

Ranger emnet

Cozzie

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er bakgrunnen for at du sier det???? Hvis du tror det er en replica, så viser det bare at du ikke ha filla peiling på hva du snakker om! Og hvorfor skulle en replica koste 495.000 når du får de ekte fra 400.000???? Slutt å snakk om noe du ikke har peil på!

Se hva jeg skrev! "tror denne var en replica..."

Har aldri sagt helt sikkert,og dessuten:Ryktene gåtr fott ;)

Han kan godt hende den er ekte,kan godt hende den er fake...

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva jeg skrev! "tror denne var en replica..."

Har aldri sagt helt sikkert,og dessuten:Ryktene gåtr fott ;)

Han kan godt hende den er ekte,kan godt hende den er fake...

Jeg så hva du skrev.... og det er fortsatt feil! Bilen er ingen replica, den har 355 baklykter og uorginale felger, men det er en ekte 348 allikevel. Hva er årsaken til at du sier "det kan godt hende at det er fake"? Irriterer meg når en som har så lite peiling uttaler seg!

Hvilke rykter er det du snakker om????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp det har den fin bil.men ville ikke kjøpt en ferari til 500000 som går dårligere enn en m3 3,0 til halve prisen........da hadde jeg lakt i mere bolls og kjøpt en skikkelig ferari.348 er og blir ferari ligth!men fin er den....

Ehm... gjør den M3'en 300 km/h? Hadde du klart å holde følge med den ferrarien på bane hvis begge to var org? I dont think so ;)

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Han har kjøpt seg en NSX for en tid tilbake, solgt Ferrarien for litt siden og kjøpt seg......en Formel 3!!!!!!! Blir nok å se (forhåpentligvis in action) på Sommertreffet om et par uker (weee-med nytt dv-kamera blir det SYYYYKT å stå på langstrekka og filme den)

Tore

Sommertreff crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider