Blugh Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Var vell den som sto på utstilling på Sommertreffet på ACR i sommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 jepp.det er bjørn inge sin.den står til salgs på auto db til 495000.dær er det også flere bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jepp det har den fin bil.men ville ikke kjøpt en ferari til 500000 som går dårligere enn en m3 3,0 til halve prisen........da hadde jeg lakt i mere bolls og kjøpt en skikkelig ferari.348 er og blir ferari ligth!men fin er den.... m3 for m3- folket, ferrari for ferrari- folket.... end of story.... :rolleyes: Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg har m3 men digger ferarri.blir nok en testarossa etter hvert....når m3en er nedbetalt om 2 år.det blir fett,ferari og m3 i samme garasje!m3 for bane og ferarri for crousing.testarossa er en "ekte"ferari! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 jeg har m3 men digger ferarri.blir nok en testarossa etter hvert....når m3en er nedbetalt om 2 år.det blir fett,ferari og m3 i samme garasje!m3 for bane og ferarri for crousing.testarossa er en "ekte"ferari! hehe.... fin filosofi.... testarosssa ja, har jo en inne for 500k, hvis du er flink til å leite. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 morph Jeg synes 388? er jævlig fin og 355 berlinetta, men uansett er ferrari en ferrari og alle er bare finest;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 enig...men synes det er litt for mye fiat i 348ens dashbord.når du setter deg inn er det første du tenker på fiat.tro meg...jeg har sittet i noen ferarrier.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 *Drømmer om Ferrari* Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 *355 F1 Spider.. Hvit* notin MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPL Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Noen av de 348TS'ene som går her i landet, er Pontiac Fiero som er bygget om. Det letteste stedet å se forskjellen eksteriørt, er bakhjulene/hjulbuen. Det passer liksom ikke sammen i det hele tatt. Innvendig er det MYE som skiller de to. Ved første øyekast, midtkonsollen. Motoren som sitter orginalt i den Fieroen som er mest brukt, er en utrolig slapp 192hk med kjip gir. Jeg tror den gule 348TS'en er en replica... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Velkommen til bf,Hans Petter! Denne står tilsalgs i tromsø,tror denne var en replica... MmmMMmmmm.....ferrari! Sinnsykt pen bil,skal vi dra å se dusico? ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPL Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Takk skal du ha Mr.156. Jeg hadde en slik Replica på test et par år siden. SVÆRT høy "bli-sett" faktor, men jeg savnet den ikke når jeg hadde levert den inn igjen! Den var RÆVVA å kjøre! Slapp som få. Synes faktisk at min gamle Opel Omega (R.I.P) hadde mer spark i seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Velkommen til bf,Hans Petter! Denne står tilsalgs i tromsø,tror denne var en replica... MmmMMmmmm.....ferrari! Sinnsykt pen bil,skal vi dra å se dusico? ;) hehe, jo da.... vi får ta det en gang jeg har perm. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavallino Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Velkommen til bf,Hans Petter! Denne står tilsalgs i tromsø,tror denne var en replica... MmmMMmmmm.....ferrari! Hva er bakgrunnen for at du sier det???? Hvis du tror det er en replica, så viser det bare at du ikke ha filla peiling på hva du snakker om! Og hvorfor skulle en replica koste 495.000 når du får de ekte fra 400.000???? Slutt å snakk om noe du ikke har peil på! Når det gjelder den røde i Bodø, så er jeg 99,9% sikker på hvilken bil det er. Bilen har en mindre hyggelig historie, og er absolutt ikke noe fint Ferrari-eksemplar! Men at den er tøff å se på er jeg helt enig i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 vilken historie?fortell sånn at jeg kan spørre eieren om det!er litt intresert i bilen nemmlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg