Einar V Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 noen som kan forklare meg hva dette er?http://wundergeil.dk/varekatalog/VA3007.jpg http://wundergeil.dk/index.php?page=katalog&brand=1&mode=vissektion&sektionid=26 Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Power cap er no du monterer på c20xe i steded for den store FSI boksen. Skal vell gi noen extra hk. Lufta går rett i innsuget istedet for i en stor boks først. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ja, vet at jeg monterer det der istedet for sfi boksen ja;) men vet dere om noen har testet dette? funker bra? Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Funker bra til utsendet sin del ;) Har leste på ett engelsk forum, der bremsa han en c20xe etter montering og tapte ett par hk på det.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 syns du? jeg syns egentlig det ser bedre ut med det originale :rolleyes: da skal jeg iallefal ikke satse på det. Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 syns du? jeg syns egentlig det ser bedre ut med det originale :rolleyes: da skal jeg iallefal ikke satse på det. Jeg hadde powercap montert isammens med EDS chip, helanlegg og K&N og det gikk iallefall kjempegodt på min 16v 4x4... merket forskjell fra 4500-8000rpm før og etter SFI boksen ble byttet ut med Powercap... mest merkbart er vel lyden... brøler som ett villdyr hehe... anbefalers iallefall fra min side... beste investeringer til under 1500kr (koster 1270 hos http://www.blitzpower.no) jeg kan tenke meg :) Greia er at innsugsboksen til c20xe (16V) er heller udugelig og uoptimalt.. Powercap rette innsugs banen og du får dermed en mere lettpustet motor.. kjappere respons og artigere lyd... hk antallet du får med dette er heller relativt og kan vel måles som K/N filter hehe altså ikke hk det står på..men respons og lyd. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 kewlt, lyd er jo viktig som pokker :D vanskelig å montere? Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 kewlt, lyd er jo viktig som pokker :D vanskelig å montere? Null problem :) er 4 bolter og 1 pakning (følger med) eneste er at du må lage en slags løsning på vakuumslangen (den som på SFI boksen sitter under på fører siden/høyreside hvis du står rett forran) Det fikset jeg lett med 2 stk. metallrør og en gummislange :) bilde av det ser du her: http://groups.msn.com/PerrysPlass/nyebilderavbilenmin.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=347 Eller gå til oversikten her: http://groups.msn.com/PerrysPlass/nyebilderavbilenmin.msnw?Page=3 klikk på neste så får du flere bilder og tilslutt av greiene montert. Lyden er helt syk.... jeg merket lite suge lyd etter at jeg monterte K/N men da jeg smelte på powercapen så fikk jeg litt sjokk egentlig... det smeller når du trår ned gassen og det brøler skikkelig :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 kewlt! åssen blir lyden da? merker du lyden lett eller? så fett ut dette;) Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 kewlt! åssen blir lyden da? merker du lyden lett eller? så fett ut dette;) Lyden blir som en sinna sugemotor hehe hvis du har hørt gamle rallybiler uten turbo så vet du litt hva det er snakk om :) er totalt fett! Lyden merker du lett ja :) løp og kjøp ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 vet ikke åssen de høres ut, men jeg stoler på deg. hehe, blir vel å bestille dette etter at jeg har bestillt bomz 4,5" potte og sveisa effektanlegg Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 vet ikke åssen de høres ut, men jeg stoler på deg. hehe, blir vel å bestille dette etter at jeg har bestillt bomz 4,5" potte og sveisa effektanlegg Det er iallefall skikkelig rå lyd :) vurderte turbo først men etter at jeg fikk den lyden så gikk jeg for feitere sugemotor ;) Garanterer en rå lydopplevelse iallefall :) ville igrunn kjøpt denne først... egentlig... men du som betaler hehe sleng inn en kommentar og ett bilde i denne tråden når du har fått ordna det da :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 kan prøve å huske å si fra når jeg har skaffa dette ;) holder på å restaurerer en vectra 2000, så jeg må ut med litt penger til dekk og slikt for å få den godkjent. må også sveise ferdig alt av rust før jeg kan kjøpe noe. men når dette er jort er det bare løp og kjøp ;) ( fant ikke powercap hos blitzpower) Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 kan prøve å huske å si fra når jeg har skaffa dette ;) holder på å restaurerer en vectra 2000, så jeg må ut med litt penger til dekk og slikt for å få den godkjent. må også sveise ferdig alt av rust før jeg kan kjøpe noe. men når dette er jort er det bare løp og kjøp ;) ( fant ikke powercap hos blitzpower) Du må ringe han... eller sende mail..anbefaler å ringe.. Blitzpower har powercap men ikke på nettsiden av en eller annen merkelig grunn doh Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 har sendt mail. om jeg ikke får svar ringer jeg i morra. går sikkert greit å bestille fra wundergeil også? 200 kr billigere og :) gleeeder meg til å høre lyden nå ass, vurderer å bestille powercap i stedet for bakpotte nå :rolleyes: Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg