Gå til innhold

powercap??

Ranger emnet

Einar V

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns du? jeg syns egentlig det ser bedre ut med det originale :rolleyes:

da skal jeg iallefal ikke satse på det.

Jeg hadde powercap montert isammens med EDS chip, helanlegg og K&N og det gikk iallefall kjempegodt på min 16v 4x4... merket forskjell fra 4500-8000rpm før og etter SFI boksen ble byttet ut med Powercap... mest merkbart er vel lyden... brøler som ett villdyr hehe... anbefalers iallefall fra min side... beste investeringer til under 1500kr (koster 1270 hos http://www.blitzpower.no) jeg kan tenke meg :)

Greia er at innsugsboksen til c20xe (16V) er heller udugelig og uoptimalt.. Powercap rette innsugs banen og du får dermed en mere lettpustet motor.. kjappere respons og artigere lyd... hk antallet du får med dette er heller relativt og kan vel måles som K/N filter hehe altså ikke hk det står på..men respons og lyd.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kewlt, lyd er jo viktig som pokker :D vanskelig å montere?

Null problem :) er 4 bolter og 1 pakning (følger med)

eneste er at du må lage en slags løsning på vakuumslangen (den som på SFI boksen sitter under på fører siden/høyreside hvis du står rett forran)

Det fikset jeg lett med 2 stk. metallrør og en gummislange :)

bilde av det ser du her:

http://groups.msn.com/PerrysPlass/nyebilderavbilenmin.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=347

Eller gå til oversikten her:

http://groups.msn.com/PerrysPlass/nyebilderavbilenmin.msnw?Page=3

klikk på neste så får du flere bilder og tilslutt av greiene montert.

Lyden er helt syk.... jeg merket lite suge lyd etter at jeg monterte K/N men da jeg smelte på powercapen så fikk jeg litt sjokk egentlig... det smeller når du trår ned gassen og det brøler skikkelig :D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke åssen de høres ut, men jeg stoler på deg. hehe, blir vel å bestille dette etter at jeg har bestillt bomz 4,5" potte og sveisa effektanlegg

Det er iallefall skikkelig rå lyd :) vurderte turbo først men etter at jeg fikk den lyden så gikk jeg for feitere sugemotor ;)

Garanterer en rå lydopplevelse iallefall :)

ville igrunn kjøpt denne først... egentlig... men du som betaler hehe sleng inn en kommentar og ett bilde i denne tråden når du har fått ordna det da :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan prøve å huske å si fra når jeg har skaffa dette ;) holder på å restaurerer en vectra 2000, så jeg må ut med litt penger til dekk og slikt for å få den godkjent. må også sveise ferdig alt av rust før jeg kan kjøpe noe. men når dette er jort er det bare løp og kjøp ;) ( fant ikke powercap hos blitzpower)

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan prøve å huske å si fra når jeg har skaffa dette ;) holder på å restaurerer en vectra 2000, så jeg må ut med litt penger til dekk og slikt for å få den godkjent. må også sveise ferdig alt av rust før jeg kan kjøpe noe. men når dette er jort er det bare løp og kjøp ;) ( fant ikke powercap hos blitzpower)

Du må ringe han... eller sende mail..anbefaler å ringe..

Blitzpower har powercap men ikke på nettsiden av en eller annen merkelig grunn doh

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt mail. om jeg ikke får svar ringer jeg i morra. går sikkert greit å bestille fra wundergeil også? 200 kr billigere og :) gleeeder meg til å høre lyden nå ass, vurderer å bestille powercap i stedet for bakpotte nå :rolleyes:

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider