Wings_West Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 :) jeje, vet ikke hva jeg skal si jeg, hmmmm! jeg har prøvd å brushe litt, og det er første gangen jeg har fått det til å se noge lunde bra ut. respons hadde vært fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Fan vad nice den blev ;) Bra Pæt. (intern humor) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 pent.... carbonen din er ikke best...trenger litt jobb! sideskjørtet er ikke ille, okei den venten der. fangeren forran med leppen ser litt skeiv ut... pen mod, liker felgene Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 takk, jeg vet at jeg ikke får carbon'en til å se br ut men jeg skal prøve å få det til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Likte modden din! carbonen blei ikke 100% mn dn blei grei!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ble grei den der :D men du, har du lagd skrifta selv? eller er det en font? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 takker. :) sInnzYk: jeg fant en sånn side det man kunne velge skrift & sånn, men jeg husker ikke adressen:( men om jeg finner den så kan jeg gi deg den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ble bra den! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 :) jeg gjort om bilen litt, men ikke mye, hehe, jeg har tatt bort carbon pansre og satt inn en fra en annen bil, også lot jeg spoileren være sånn som den var orginal, samma med speila Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Der ble det bedre serru, men det er noe funky på venstre side av pansret. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 :)takk. hehe jeg vet, får ikke det til å se hel bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 litt morsomt, men felgene på orginalbildet ser jævla fake ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Og så?! Det er modden man skal bry seg om:P Sideskjørtet mangler refleksjoner... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 :) jeg vet, får det ikke til :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg