te-we Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Noen som vet ang de øvre bærebruer til passat, er de noe man bytter selv? Er de bolt on, eller må bilen ha forstillingskontroll? Takker for svar. Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Hvem modell er det snakk om da? Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 2000 mod.. Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Er bare å bytte i vei de. ingen justering som må til etterpå. Men det kan være PIA og få ut den 100mm boltene som går i mellom fjærbeinet. Du burde ha disse nye.... Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spinn Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Er bare å bytte i vei de. ingen justering som må til etterpå.... ¨ Stemmer ikke helt......;) Spissingen vil forskyve seg noe, men det spørs jo hvor pirkete man er med bilen sin..... Siter live to drive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ¨Stemmer ikke helt......;) Spissingen vil forskyve seg noe, men det spørs jo hvor pirkete man er med bilen sin..... Hvordan skal det kunne skje da? Er jo ikke noe å justere på bærearmene da. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Tajjer for svar. Bilen kjøres på orginal dimmensjon m tanke på dekk.. Bytter, så får jeg heller ta en justering hvis dekka slites eller jeg merker noe annet på bilen.. Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spinn Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hvordan skal det kunne skje da?Er jo ikke noe å justere på bærearmene da. For at man skal få boltene inn i hullene gjennom foringene MÅ det være en klaring.....og en tiendels millimeter inne ved brua multipliseres ute ved dekket.... Og har man tatt høyde for verktøyslitasje ved produksjonen???? nei...... Generell oppfatning blandt folk er at stort sett alt kan man bytte sålenge det ikke er justeringen man rører......men da er det vilkårlig hvor heldig man er med å treffe riktig plassering igjen.....:) Dette er basert på mine erfaringer som eier av et av forstillingsverkstedene i byen. Siter live to drive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg