Primera.GT Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Flott parkering av eldre dame :) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273195 Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Flott parkering av eldre dame :) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273195 Haha! tror jeg tar turen ned for og se hvordan tilstanden er, er jo 10 min ifra meg dette :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 - Kanskje bør det gjennomføres som et "Drive in-salg," spøker Titlestad. Hehe, mannen har iallfall humor. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Haha! tror jeg tar turen ned for og se hvordan tilstanden er, er jo 10 min ifra meg dette :) Var du der ned og så eller? hvordan var det der thumpsup :hello: Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Er dette det nyeste innen luke parkering? :rolleyes: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Gamle folk er farlige i trafikken samme hva de kjører:D Se South Park episoden Grey Dawn. Den er rå:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Lurer på om hun mistet lappen, jeg vet jeg ville gjort det iallefall :P Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 stod ikke noe om det i artikkelen, hun får sikkert beholde den siden hun er så gammel (sureste grinebiterkjærringa EVER!.. dont ask) angry Hadde det vært en av oss som ikke tar feil av gass og brems når vi ser en barnehage på tur over et fotgjengerfelt, hadde vi mistet lappen i tusen år og måtte plukke opp glasset uten hansker, lime det sammen og sette det inn og trekke bilen hjem etter pungen... Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg