Vectra A&B Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Noen som vet hvilken type chip det er som står i hjernen til de forskjellige motortypene? Tenker da på navnet på epromen (eller er det flash?). Om noen har noe slikt liggende, hadde det vert interessant å fått vite hvilken chip som er brukt, og til hvilken motor det er. Har en brenner på jobben, i tillegg til diverse chipper som kanskje kan brukes til noe artig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 hm,. er int i å lære åssen en monterer en chip. Noen som kan? Eller må du ha pc for å justere? rune Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Hvis du har bensin så drit i chip, heller lite å hente for så mye peng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 fant meg nettopp en tubo til 1500 med manifold :)) det blir det mer guffe av :) Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Hvis du har bensin så drit i chip, heller lite å hente for så mye peng. Derfor jeg lurte på om jeg muligens kunne få brukt kretsene jeg har liggende til noe vettug:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Har du chipper til Vectra B ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Vet ikke. Har bla noen 27c1001 eller noe sånt liggende. Derfor jeg lurte på om noen kunne si hvilke kretser som blir brukt i de forskjellige hjernene. Blir for mye stress å finne frem min og åpne den synes jeg, så jeg tenkte på om noen som hadde chippet sin f.eks, kanskje har den gamle chippen liggende, slik at jeg kan få vite hva den heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg