Antyoui Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Monterte denne potta på bilen min idag. Var ute etter litt gromlyd men det vart kanskje i meste laget, skal vell ikkje få dotter i ørene ved 3000rpm?...Går det an å få lydemper eller noe til denne potta? (noen som vet?) Vist ikkje må eg bare skru på igjen orginalen. notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 heh, hadde også samme problem med min potte jeg satte på ifjor sommer, bråkte som bare Fy, og jeg måtte bare bite i gresset å sette på orginal potta :( så har ei simons bakpotte hvis noen vil ha for 2-300kr ;p er 2x2" utblåsing på den, så ble litt smått for primera :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 kjørte rundt med dtm potte i et par års tid på min primera, gikk nesten ikke å prate med de i baksetet :cool: Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Jeg hadde en universal 4" bakpotte på min Primera, men byttet over til Supersprint da de i baksetet sa "hæ", "hva sa du" og lignende.. Nå er det behageligt... Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ^Vello skrev: Jeg hadde en universal 4" bakpotte på min Primera, men byttet over til Supersprint da de i baksetet sa "hæ", "hva sa du" og lignende.. Nå er det behageligt... er det ei factory sound potte du har nå da? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ^Vello skrev: Jeg hadde en universal 4" bakpotte på min Primera, men byttet over til Supersprint da de i baksetet sa "hæ", "hva sa du" og lignende.. Nå er det behageligt... Hehe,,omtrent sånn som det er i bilen min nå da sombrero Har du bilde av potta du har no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Primera SI: Vil tro det er ei factory sound potte ja... Antyoui: http://www.supersprint.com/prodotti/930105.jpg Endestussen ser veldig bra ut, siden det står Supersprint på den ovale stussen. Er ikke noe særlig med lyd, men bedre (behageligere) enn hva som var fra før! Bilder av bilen med potta kommer senere. Kjøpte den forresten på Johs Lunde Dekkservice, 2900,-. Sjekket prisene ved andre forhandlere, men det viser seg at det er rimeligst hos Johs Lunde=) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ^Vello skrev: Primera SI: Vil tro det er ei factory sound potte ja... Antyoui: http://www.supersprint.com/prodotti/930105.jpg Endestussen ser veldig bra ut, siden det står Supersprint på den ovale stussen. Er ikke noe særlig med lyd, men bedre (behageligere) enn hva som var fra før! Bilder av bilen med potta kommer senere. Kjøpte den forresten på Johs Lunde Dekkservice, 2900,-. Sjekket prisene ved andre forhandlere, men det viser seg at det er rimeligst hos Johs Lunde=) Skal snakke med Kjell Erik hos Lunde Dekk i morgen... da skal eg sjekke pris til meg... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det er bra=) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Antyoui skrev: Monterte denne potta på bilen min idag. Var ute etter litt gromlyd men det vart kanskje i meste laget, skal vell ikkje få dotter i ørene ved 3000rpm?...Går det an å få lydemper eller noe til denne potta? (noen som vet?) Vist ikkje må eg bare skru på igjen orginalen. notin Selle potta? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 locktite skrev: Selle potta? ja,,kom med bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Anbefaler potte ifra FK-Automotive (4" endestuss"). De leveres med lyddemper som du kan plukke ut hvis du vill. 3 lydjusteringer. Hadde det på Primeraen min. Kjempe fornøyd. Betalte rund 1000 kroner for den. www.styling-tech.no leverer de iværtfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 regner med det er en universalpotte? Hvem andre enn supersprint har potte med litt størrelse på som passer rett på bilen/som er tilpasset bilen, tenker på primera selvsagt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Det er universalpotte ja. Dra på skroten å få tak i en gammel primerapotte. Kapp i stykker den så har du rette bendene på røret. Jeg betalte en 100 lapp for den rør bøyen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Når jeg tenker meg om måtte jeg skaffe en liten rørbøy til for å flytte potta litt. Så mulig det må sveises litt. Det er et billig alternativ til Supersprint som er ganske dyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg