R.E-Racing Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Lurte på hva dette ordet betyr: giltighetstid Her er hele setningen: För att kunna skicka varor till Norge behöver vi förskottsbetalning med tex. VISA kort. Maila ditt kortnummer samt giltighetstid. Noen som vet? Er det gyldighetstid på noe? evt hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Lurte på hva dette ordet betyr: giltighetstid Her er hele setningen: För att kunna skicka varor till Norge behöver vi förskottsbetalning med tex. VISA kort. Maila ditt kortnummer samt giltighetstid. Noen som vet? Er det gyldighetstid på noe? evt hva? det betyr gyldighetstid... :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E-Racing Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 det betyr gyldighetstid... :) Thanks:) Er nok det da ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 gyldighetstid ja ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Var jeg deg, ville jeg aldri mailet mitt VISA kortnr noesomhelst sted! Det er fy-fy. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbnet Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Nei det er rimelig usikkert å sende slik informasjon over e-post uten kryptering. Frarådes på det sterkeste. Edit: og kan du stole på mottakeren? :rolleyes: Siter [-] Golf-II cl 1.6 - 1986 [X] Audi 80cc - 1986 [X] Renault 5 TS - 1986 [X] Peugeot 307 XSI - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E-Racing Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Vet er ganske usikkert. Men Mottakern er et særiøst firma. + har ikke så mye penger på den kontoen, Og visa kortet skal byttes snart. Så satser på det går bra. Hadde det vært et større beløp, ville jeg aldri gjort d. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Har da ingenting å si om du har lite penger på den kontoen. VISA kan svindles til en heftig minus/overtrekking. :) Men, ditt valg. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Bruk Paypal ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Det betyr gyldighetstid, men det kalles utløpsdato i kredittkortsammenheng i Norge. Men den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 hvis det blir kjent at du har mailet sånne opplysninger kan du vel se langt etter eventuelt erstatining Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg