al3x Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Skal vel ikke si hvem som gjorde det. Men det skjedde vel :) Lol. Jaja, skulle vært der når dem åpner i morra å sett hva som skjer:P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Lol. Jaja, skulle vært der når dem åpner i morra å sett hva som skjer:P Hadde vært bedre å sett hva dem gjør når dem skal lukke i kveld :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Å ja. Trodde det var stengt der på søndager doh Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Mc Donalds får klager fra alle de sure gamle jævlene som er naboer til Mc Donalds fordi vi er der på nattes tid! Er jo ikke værre enn å blokere hans drive in med en kjegle hvor det står ute av drift eller noe, funker nok greit det for omsetingen hans :D Kan jo bare klippe kjettingen i tusenbiter, så hvis vi gjør det i 2-3måneder så tror jeg han gir opp, blir fort litt dyrt å kjøpe inn meter på meter med slik kjetting! jeg er selv nærmeste nabo til shell og synes det er helt latterlig hvis naboer klager. bråker da nesten ikke der ifra. hører litt musikk innimellom da. men det må man da tåle :) Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Mc Donalds får klager fra alle de sure gamle jævlene som er naboer til Mc Donalds fordi vi er der på nattes tid! Er jo ikke værre enn å blokere hans drive in med en kjegle hvor det står ute av drift eller noe, funker nok greit det for omsetingen hans :D Kan jo bare klippe kjettingen i tusenbiter, så hvis vi gjør det i 2-3måneder så tror jeg han gir opp, blir fort litt dyrt å kjøpe inn meter på meter med slik kjetting! jeg er selv nærmeste nabo til shell og synes det er helt latterlig hvis naboer klager. bråker da nesten ikke der ifra. hadde vært morsomt og sett den som skal åpne kjettingen med superlim første dagen ja. forsinka åpningstid. hehe Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kylling Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg er ikke nermeste nabo, og jeg kan ligge hjemme og høre hvem som er der.. og hver gang han i BMW'en koser seg i rundkjøringa kan man telle runder. alltid like kult dagen etter når jeg skal forklare farmin om hva vi egentlig holder på med der nede. babyhmm? violin Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg er ikke nermeste nabo, og jeg kan ligge hjemme og høre hvem som er der.. og hver gang han i BMW'en koser seg i rundkjøringa kan man telle runder. alltid like kult dagen etter når jeg skal forklare farmin om hva vi egentlig holder på med der nede. babyhmm? violin Bor du i rundkjøringa? Mener å huske at jeg har sett telt der... :rolleyes: Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Vi forstyrrer ikke særlig på strømmen synes nå jeg. Bilkjøring er det jo uansett. Klart er det griisekjøring og ekstreme anlegg kan jeg forså det.. Håper de ikke stenger av, det blir bare skikkelig TEIT! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kylling Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Bor du i rundkjøringa? Mener å huske at jeg har sett telt der... :rolleyes: hehe. ja nei jeg bor nok ikke i et telt nei... bor bak stasjonen.. fyrer jeg opp litt mer fyrverkeri ser du det nok ;) Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hvor bak shell bor du? på andre siden av brua? Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hadde satt pris på om noen lokale rånere kunne fått ordna så det blir plass til alle oss andre på lørdag før streetmeet.. Hadde vært kjekt om parkeringa rundt McD hadde vært åpen ja.. Jeg sier ikke mer.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kylling Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hvor bak shell bor du? på andre siden av brua? jeg bor på toppen av det jorde rett over brua der.. inni skauen der.. hvis du ville vite det... Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hadde satt pris på om noen lokale rånere kunne fått ordna så det blir plass til alle oss andre på lørdag før streetmeet.. Hadde vært kjekt om parkeringa rundt McD hadde vært åpen ja.. Jeg sier ikke mer.. :rolleyes: Er vel ikke værre enn å være tidlig ute og dobbeltparkere i hue å ræva, til det blir plass nok til alle, nå må vi jo huske hvor mye kaos det var på shell etter forrige streetmeet på Alnabru, er jo trossalt ikke fullt før det renner over :rolleyes: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hadde satt pris på om noen lokale rånere kunne fått ordna så det blir plass til alle oss andre på lørdag før streetmeet.. Hadde vært kjekt om parkeringa rundt McD hadde vært åpen ja.. Jeg sier ikke mer.. :rolleyes: Er vel ikke værre enn å være tidlig ute og dobbeltparkere i hue å ræva, til det blir plass nok til alle, nå må vi jo huske hvor mye kaos det var på shell etter forrige streetmeet på Alnabru, er jo trossalt ikke fullt før det renner over :rolleyes: så plass nok ved mc donalds blir det nok Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Rart at dei stenger av parkeringsplasser slik. Her på øya har dei utvida åpningstida på Statoil fra 23 til 03 i helgene. Har hatt det i to helger no, stor suksess. Er tross alt mer fortjeneste på pølser enn på bensin for stasjonene. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg