Gå til innhold

mindre plass på shell strømmen

Ranger emnet

rennfahrer

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mc Donalds får klager fra alle de sure gamle jævlene som er naboer til Mc Donalds fordi vi er der på nattes tid! Er jo ikke værre enn å blokere hans drive in med en kjegle hvor det står ute av drift eller noe, funker nok greit det for omsetingen hans :D

Kan jo bare klippe kjettingen i tusenbiter, så hvis vi gjør det i 2-3måneder så tror jeg han gir opp, blir fort litt dyrt å kjøpe inn meter på meter med slik kjetting!

jeg er selv nærmeste nabo til shell og synes det er helt latterlig hvis naboer klager. bråker da nesten ikke der ifra. hører litt musikk innimellom da. men det må man da tåle :)

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mc Donalds får klager fra alle de sure gamle jævlene som er naboer til Mc Donalds fordi vi er der på nattes tid! Er jo ikke værre enn å blokere hans drive in med en kjegle hvor det står ute av drift eller noe, funker nok greit det for omsetingen hans :D

Kan jo bare klippe kjettingen i tusenbiter, så hvis vi gjør det i 2-3måneder så tror jeg han gir opp, blir fort litt dyrt å kjøpe inn meter på meter med slik kjetting!

jeg er selv nærmeste nabo til shell og synes det er helt latterlig hvis naboer klager. bråker da nesten ikke der ifra.

hadde vært morsomt og sett den som skal åpne kjettingen med superlim første dagen ja. forsinka åpningstid. hehe

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke nermeste nabo, og jeg kan ligge hjemme og høre hvem som er der.. og hver gang han i BMW'en koser seg i rundkjøringa kan man telle runder. alltid like kult dagen etter når jeg skal forklare farmin om hva vi egentlig holder på med der nede. babyhmm? violin

Bor du i rundkjøringa? Mener å huske at jeg har sett telt der... :rolleyes:

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forstyrrer ikke særlig på strømmen synes nå jeg. Bilkjøring er det jo uansett. Klart er det griisekjøring og ekstreme anlegg kan jeg forså det.. Håper de ikke stenger av, det blir bare skikkelig TEIT!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt pris på om noen lokale rånere kunne fått ordna så det blir plass til alle oss andre på lørdag før streetmeet.. Hadde vært kjekt om parkeringa rundt McD hadde vært åpen ja..

Jeg sier ikke mer.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt pris på om noen lokale rånere kunne fått ordna så det blir plass til alle oss andre på lørdag før streetmeet.. Hadde vært kjekt om parkeringa rundt McD hadde vært åpen ja..

Er vel ikke værre enn å være tidlig ute og dobbeltparkere i hue å ræva, til det blir plass nok til alle, nå må vi jo huske hvor mye kaos det var på shell etter forrige streetmeet på Alnabru, er jo trossalt ikke fullt før det renner over :rolleyes:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke værre enn å være tidlig ute og dobbeltparkere i hue å ræva, til det blir plass nok til alle, nå må vi jo huske hvor mye kaos det var på shell etter forrige streetmeet på Alnabru, er jo trossalt ikke fullt før det renner over :rolleyes: så plass nok ved mc donalds blir det nok

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider