BimmerFanatic Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Er det Eli Hagen som har vært på ferde igjen, mon tro? Eller har noen byttet ut gasspedalen med en av/på-knapp? At det går an... Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 stemmer sikkert det ja Ola, har hørt om det når du nevnte det nå. Har vært morsomt å sporet opp eieren og sendt han mail med link til innlegget :D Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Originally posted by tvindal Har vært morsomt å sporet opp eieren og sendt han mail med link til innlegget :D Tror han har det ille nok med å sparkle sammen ripene som la seg på fangern... Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Originally posted by ola Quattro med torsen diff trekker ikke foran, hvis bakakslingen ikke har litt motstand, såvidt jeg vet.. Ha, ha da klarte han sannelig å finne det "utenkelige" tilfellet hvor Quattro viser sin lille svakhet. Jeg hadde ikke sovet godt etter å ha gjort noe sånt, solgt bilen hadde jeg oxo, ikke sant wang911? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Originally posted by Gringo Om du ser etter så HAR den ryggesensorer ...... jeeeezus, utrolig hva folk får til :D Folk blir helt handicappet av de sensorene, enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Jeg hadde solgt bilen tvært. Men fyren kan jo ikke være smart. Han har daq vel håndbrekk som alle andre eller? Det er bare å dra til håndbrekket og gi gass. Da har han den motstanden han trenger. På MB så virker rygge sensoren på alle hindringer over 18 cm. Dette har litt med typisk slike tilfeller, pluss at det er ikke noe vits med ryggesensor om du kan kjøre over ting som er høyere en bilen er lav. Om denne A6 en har esp, så kan det være med på å få fyren løs om han vill. Da trenger han ikke brekket en gang, bare full gass. :) Og da mener jeg full gass. Det som kan ha skjedd er at mannen setter seg inn og vill forsiktig ned fra denne flaue situasjonen han har havnet opp i, gir forsiktig gass og bakhjulene begynner o gå rundt. Siden så bremses de av esp systemet, med det resultat at bilen nesten stopper. Om han da gir full gass så vill det overføres noe kraft til de hjulene som ikke spinner. Jeg har mange ganger provosert esp systemene under simmulerte/nødvendige forhold. Har ikke mannen esp må han bare trekke i brekket. Han har alikevell gjort så store skader på bilen at det er ikke riktige tidspunktet og begynne å være pysete på. Jeg skal på kurs oppe på fjelet nå, men hviss folk ikke tror meg kan jeg godt skrive en laaang avhandling om hvordan "Torque Sensing Differensial" funker og da spesielt sammen med esp som jobber uavhenning av denne. Ha en flott uke og kjør forsiktig. Ps om du som eier bilen leser dette SELG BILEN det hadde jeg gjort ;) Orb.Net?!? :) Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by HiiP Har bilde av bilen der den blir taua ned... Om det er en Quatro så bude den jo ha kommet ned for engen maskin. Eller setter dif og slik smart elektronikk en stopper? Er kanskje ikke så dumt å gi seg med "lure" løsninger når man har prestert noe slikt.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 heheheheehhee .. synes det var en fin avsluttning å taue jeg .. :D:D en siste "touch" på saken .. viser jo bare hvor "smart" eieren er .. :D:D ..erre mulig.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Firmabil :D Sånn går det når eiendomsmeglere skal ratte stor motor ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg