Gå til innhold

Volvo 740 tic med gromdeler selges i deler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

På grunn av lite tid til overs skal jeg selge 740en min. Det er egentlig en GLE som er bygd om til tic. Motoren er B230et (orginalt 182hk) jeg har også chip til den og girkassa er M46 (4gir +OD). Diffsperret bakaksel. Bilen er blå metallic og interiøret er blått med hvite stiper. Den har også elektrisk takluke, servo og sentrallås. Det er rust på dører og kanaler. Det er også litt forran på panseret. Bilen kan selges hel eller i deler. Den har ikke skilter

Bilen uten innmat i bakaksel og uten motor/gir: 4000kr

Evt i deler: Helt nye piggfrie dekk: 1000kr

Komplett motor med turbo, IC, radiator osv : 12000kr

Bakaksel med diffbrems: 4000kr

evt hele bilen slik den er nå med turbomotor og bakaksel for 16 000kr

I tillegg til det har jeg noen ekstra gromdeler nye i eske:

25mm krengningshemmere forran og bak ny i eske med polyeruthan foringer: Solgt

Nytt Justerbart Panhardstag med polyerutanforinger: Solgt

Nye polyerutan foringer til forstilling: Solgt

Ett sett med Bilstein dempere. Ny i eske: Solgt

Bilen og delene befinner seg i Oslo, og jeg kan kontaktes på 928 13 980.

Jeg kan også mailes på btl@start.no

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dårlig med turbogrill. Jeg har en cromgrill:>

Jeg kan jo sjekke hva som står i bilen da. Kanskje det er VDO? hvordan ser man forskjell på dem, igjen? er triptellern øverst på VDO?

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å ødelegge salget, men den motoren var "LITT" for dyr til at du bare bor 1 time unna sverige doh
For det første: Hvis du tror det tar 1 time til sverige, tar du feil. Det tar nok rundt 2 og du må gjerne ett stykke inn i sverige, for du finner dem ikke på godisfabrikken eller porrboden på svinesund. Hvis du tror de er så billige så får du ta å ringe ett bilopphuggeri i sverige og spørre hva de skal ha. De ligger på 12 000kr på bilopphuggeriene i sverige. Dette er heller ikke noe oppskrytt forgasserturbo man får kjøpt for 6000kr. Den har 182hk orginalt og mulighet til å enkelt trimme den mer med chip og høyere turbotrykk, eksos KN og kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på vdo og yazaki ser du på triptelleren. Er det skille mellom alle tallene eller bare mellom 3. og 4. tall?

Hvis det er skille mellom alle er det yazaki. Er det bare skille mellom 3. og 4. er det vdo. Er det vdo er jeg veldig interessert i å kjøpe det!

Har du forresten også en orginal resirkulerende dumpventil?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider