viper Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Må ikke sende ut rykte så tilig neste gang så onkel ikke for tid til å plannlegge noe,,, Uansett, noen sitter å fòrer politiet med opplysinger. Ettersom de meldingene om SS. ble sendt ut meget seint på lørdagen. De hadde rukket å sette opp sperringer og 2 to patruljer var på plass. Virker litt rart... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Kjipt med muldvarp(er) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 kan ikke skjønne at noen gidder å si i fra til onkel Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 kan ikke skjønne at noen gidder å si i fra til onkel skulle tro at noen i nær miljøet er sivil??? uten at vi vet det?? kjipt er det ihvertfall.. fant turen opp til de indre bygder etter å ha blitt kasta vekk fra ss ca halv 8.... Langt opp dit, også fant de plutselig ut at alle skulle til eiken.. satan!! var ikke hjemme før halv 4 :) Morro med treff da!! chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Så gøy ut, kjipt at jeg ikke hadde peil på hvor det var og fant ikke ut at jeg skulle dra opp før uret rundet 00:00... Jaja, like greit at jeg ikke var der når bilen ikke er helt i form... Biltilsynet/politiet hadde garantert kikket litt ekstra. :fingers: -Glede seg til neste treff- Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg