tvindal Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Noen som vet hva som har sjedd med de? brukte de for noen år siden på noe å tenkte jeg skulle bestille noe nå, men alt virker borte... noen som vet noe? evnt. noen som vet om andre butikker som har noe av samme sortiment? Mvh Terje Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Gikk ikke Arngren konk for evigheter siden da? Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by 31337 Gikk ikke Arngren konk for evigheter siden da? Kan stemme det, har ikke brukt de på flere år jeg, kom plutselig på noe jeg skulle hatt som de hadde der en gang i tiden Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Han pakket vel hele sjappa ned i den "flyvende-bilen" sin og stakk..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Hehe, de drev jo å tok forhåndsbestillinger på flyvende biler - HEHEHEHEHEHE :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Ideal Hehe, de drev jo å tok forhåndsbestillinger på flyvende biler - HEHEHEHEHEHE :D HÆ?? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Bauer HÆ?? De skulle levere en bil som fløy.. hadde den i Norge på sånn promo-tur og greier, hvis jeg ikke tar feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by tvindal evnt. noen som vet om andre butikker som har noe av samme sortiment? Mvh Terje Jeg tror nok Clas Ohlson er det nærmeste alternativet. Noen andre som vet nærmere? Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Assman De skulle levere en bil som fløy.. hadde den i Norge på sånn promo-tur og greier, hvis jeg ikke tar feil.. Stemmer det. Tror den het SkyCommuter. Så en repotsje om den på Discovery for noen få uker siden. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Proximus Jeg tror nok Clas Ohlson er det nærmeste alternativet. Noen andre som vet nærmere? ELFA i sandakerveien, mest elektronikk stasj men de er til gjengeld meget proffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by tvindal Noen som vet hva som har sjedd med de? brukte de for noen år siden på noe å tenkte jeg skulle bestille noe nå, men alt virker borte... noen som vet noe? evnt. noen som vet om andre butikker som har noe av samme sortiment? Mvh Terje Jeg fant, jeg fant..... Hovedsiden: Arngren.com For norske brukere: Arngren.net Arngrens innhold: Alfabetisk innhold og Moller M400 Skycar: Arngren Sky Commuter Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Dæggern, lever Arngren igjen? Men fytti helvete for noen jævlige websider da... verste jeg har sett... Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Han skriver faktisk netto (engros) priser så alle der det han :D Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Fet "boble" han har da :D :D :D tydeligvis mye penger å hente på å selge dingsebomser ;) :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by 31337 Dæggern, lever Arngren igjen? Men fytti helvete for noen jævlige websider da... verste jeg har sett... Nå var ikke katalogen deres et glansbilde heller. Aks. måler Segway har han også, men seriøst, den sida er jeg glad jeg ikke administrerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg