Ascona Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Jonte Hrmf. Når jeg så henne for første gang så trudde jeg hun var 16-17.. Når hun kjørte bil forsto jeg at hun var 18.. Men, 23? Sprøtt :) :) :) Hallo, det er jo dama til Robert, så noe galt må det jo være.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 E det så lurt og vise ansikte til noen når men kjører ulovelig???? Er jo kansje litt dumt og legge bevise rett i nevene på purkefan.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Mr.X E det så lurt og vise ansikte til noen når men kjører ulovelig???? Er jo kansje litt dumt og legge bevise rett i nevene på purkefan.. Samme faen, det er vanskelig å ta noen for det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 ja artig at noen lager noen filmer og legger ut.. Skulle hat kamera med når vi kjørte fra fest i helga, lå 200-215 nesten hele veien. (bilen gikk ikke fortere.);) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Orb.Net Å sitte der å vise fingern er bare latterlig. ¨ prøv denne : Norsk Bibel Forum :D :D :D ;) ;) ;):D :D :D ;) ;) ;) -Edit: ble bull med adressa... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Silverboy ¨ prøv denne : Norsk Bibel Forum :D :D :D ;) ;) ;):D :D :D ;) ;) ;) -Edit: ble bull med adressa... Først trodde jeg det stod Norsk Bildel Forum, men :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg