Gå til innhold

Army-auksjon

Ranger emnet

KennethA

Anbefalte innlegg

vet at de har hvertfall 2 utsalg der de selger ut ting fast.. et i bardufoss, og et på østlandet en plass :/

vet dette for når eg var inne i fjor høst og tok lastebillappen, tjente ene kjørelæreren godt på å kjøpe f.eks nye båtmotorer på 80 hester, med stativ til å ha de stående i, for 8000 kr stk og selge de for det folk ville gi, som var fra 18 til 30 000! eg hentet 2 stk motorer og hadde de bakpå lastebilen når eg var ute og kjørte, så hvis du henter meg skal eg vise deg kor i bardufoss de har :D

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit hvor det er. Jag var inne på holmen leir jeg. På Skiold..... Stedet Gud glemte, Fanden forlot og forsvaret kjøpte opp. Jeg var FeltVogn-sjåfør i Ing.Våpenet. Har løst på en sånn. Klatra jo faen megi trær med alle sperrer inne og piggkjetting.

Det stedet på Østlandet tror jeg er i Skotselva. 3 mil fra meg eller no. Ved siden av Per Gulbrandsen. Har vært der mange ganger å kikka, men ikke finni no interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......var inne på holmen leir jeg. På Skiold..... Stedet Gud glemte, Fanden forlot og forsvaret kjøpte opp. Jeg var FeltVogn-sjåfør i Ing.Våpenet.........

Har fortsatt mareritt jeg......Var i Oversettningstropp........huff...........

*-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum

*-92 Honda Civic EG8

*-88 Honda Civic EC9(Savner den...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit hvor det er. Jag var inne på holmen leir jeg. På Skiold..... Stedet Gud glemte, Fanden forlot og forsvaret kjøpte opp. Jeg var FeltVogn-sjåfør i Ing.Våpenet. Har løst på en sånn. Klatra jo faen megi trær med alle sperrer inne og piggkjetting.

Det stedet på Østlandet tror jeg er i Skotselva. 3 mil fra meg eller no. Ved siden av Per Gulbrandsen. Har vært der mange ganger å kikka, men ikke finni no interessant.

Volvofelt du har kjørt? Ikkno sperrer på den...

De har noe utsalg Like ved Nordkisa, såvidt nord for Jessheim.

EDIT : Hauerseter var det, ja.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dere klager over...

Er i Bardufoss på Rusta, kjører lastebil av typen krok. Bor i Tromsø, drar hjem hver helg ;)

legg merke til "drar hjem hver helg" :/

var personlig i tungtransporten på rusta, ble overført til transporten på værnes og klarte til slutt å dimme for ca 1 mnd siden, med 5 mnd igjen av tjenesten (forlenget etter at eg ble overført).. sitter igjen med lastebillappen, men angrer littegrann på at eg ikkje ventet litt før eg gikk til legen første gang, då hadde eg hatt vogntog.. men men, army sux og det vet du :D

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 Geländewagen :D ekle biler, men kommer seg fram "overalt". forferdelige på vei.. skal du ha må du nesten se på muligheten til å få nedi en motor fra 300tdt eller noe.. sperrer i hue og ræv som det heter, tak hadde vært å foretrekke

ser annonser for disse bilene ca hver 6. mnd, noen som kjøper 20 stk og selger de for 90000 pr. stk., men eg mener du får en for 30 om du handler direkte på riktig dag.. vet av erfaring at de der blir horekjørt, en armykompis hadde aldri sladdet med bakhjulstrekk før, men eg ba han koble inn sperren bak og vi hadde det livlig på glatten i flere dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider