Gå til innhold

Hjelp Carbon panser?

Ranger emnet

Corrado_power

Anbefalte innlegg

Hva med å sette på scoop på pansere??

Er det vanskelig?

Kan et scoop sprekke med tiden?

Veit ikke hvordan det blir å sette på ett scoop da det antageligvis må lakkes og derfor ikke "passer" inn på ett carbonpanser, desverre så veit jeg ikke om noen norskforhandler av Carbonpanser til Corrado, men du kan jo høre med Realcar om de kan skaffe og om de har en butikk som ligger såpass nærme grensen at de kan sende det fra Norsk side av grensen og til deg :)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg hørte med realcar så fikk ikke de tak i carbonpanser til corra... All smiles i england lager det, Vis i LA lager, blandt annet med en form de kaller evo r eller noe med flere hull og scoop... frakten på et panser er ca 1400 og selve panseret 400- 450$ = ca 2500 - 300 nkr... Vis er vel også de aller beste på carbondeler i tillegg til f. eks Fibre Images... Hvis flere skulle ahtt så kunne jeg sjekket opp på grupperabatt på både frakten og delene da jeg kjenner noen som driver med dette... Har også glassfiberskjermer med heftige luftinntak osv!

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1400 =) For frakta det var skam billigt, sente mail til ANDYsport... i USA de sa frakta ville ligge på runt 700 dollar.

Melder meg på gruppebestilling jeg =)

Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x

Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x

Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x

Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs, de har 2 panser et som ser ut som orginalen koster rett under 400 tror jeg,åsså et mega super rått panser til 700 samme som de selger på VIS.

Håper CorraDon kan hjelpe oss ut her =)=)

Ja, så må du plusse på momsen 25 %, betaler ikke toll på bildeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"CorraDon"det var dumt det som skjedde med pansere ditt =( jævlig iriterende.

Faen en katt skrapte opp hele pansere mitt her en dag, derfor vurdert å kjøpe carbon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si i fra hva dere kommer over da guttær!!! melder meg inn i carbon panser klubben jeg asså ;)

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider