Gå til innhold

Kolonne fra sørlandet til motorfestivalen! bli med?

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Statoil ved Kopstadkrysset? Første bensinstasjonen etter nye 4 felten har begynt. Avkjørsel til Horten.

virker ikke som noe dumt alternativ =)

Enzo: seff vil vi ha deg med... ikke noe å lure på det... skal se hva jeg klarer å få til av ledig plass =)

blir nok litt roligere tempo i år enn tidligere kolonner tror jeg... før har det jo tatt helt av... eller hva enzo/drs og fobo? =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eller du som kjører for sakte? =) Hehe, kommer nok til å prøve å holde et roligere tempo iår ja.

Den gåkke så fort da!! Stakkars lille grønne bilen min, ha litt medfølelse da!!! hehe.. :D

Azzido: hvorfor har du sånn rød Y under avataren din og det?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok litt roligere tempo i år enn tidligere kolonner tror jeg...

Ha, å det vil du at vi skal tro på? ;) Faen, skulle blitt med altså. Men skal på firmatur (les; fylletur) Så Kr.sands folket stiller sterkere nestegang sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gåkke så fort da!! Stakkars lille grønne bilen min, ha litt medfølelse da!!! hehe.. :D

Azzido: hvorfor har du sånn rød Y under avataren din og det?

kan ligge bak og dytte jeg precious =)

hvorfor jeg har den y'n? ja si det... har ikke tenkt over det igrunn =)

vi stiller uansett åssen vær ja...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, å det vil du at vi skal tro på? ;) Faen, skulle blitt med altså. Men skal på firmatur (les; fylletur) Så Kr.sands folket stiller sterkere nestegang sombrero

ja, får håpe at du tror det forde om din erfaring er noe annen =) gardermoen og hjem sist f.eks :roll:

ja vi tar det igjen seinere, ikke noe stress det... flere treff i løpet av året =)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra spk! hehe. Hvem tar du med?, kan du ta med et Videocamera? skal sette sammen en Film! ;) Kjører med ilDuce, så er fett med fler filmer. Redigerer og lager en stor film! :)

Også må du få fiksa den grillen din! hehe.

Samme som Cyteck sa, vi kjører uansett vær? :rolleyes:

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvsagt drar vi nesten uansett!!! mene hvis det tordner og lyner og hagler så trur jeg at jeg blir hjemme hvertfall!!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider