Gå til innhold

Kolonne fra sørlandet til motorfestivalen! bli med?

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

hehehe trur vi begrenser farta denna gangen.. vi husker sist gang Azzido?? hehe vi skal vel ikke nevne for mye om det :P

kjøre fort i kollone HAR VI ALDRI vært med.. moahhahaha

eller hva Fobo, Azzido???

det var tider det..

Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976

IN CAR WE TRUST

May the downforce be with you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klokka går denne kolonnen da? Hvor mange biler blir det å se ved Shell og Esso før Grenlandsbrua? slik at jeg kan hive meg på eventuelt....

Vi kan møte deg på on the run (esso'n) 11.30 på lørdagen... står det ikke noen der så bare kjører vi igjen... åssen bil kjører du i tilfelle?

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøre fort i kollone HAR VI ALDRI vært med.. moahhahaha

eller hva Fobo, Azzido???

det var tider det..

nei det har vi ikke sett =)

streetmeet på strømmen for 2 år siden var det vel? det tok ihvertfall helt av =) hehe

Enzo, tror aldri jeg har sett noen syke forbikjøringer heller =) har du? :rolleyes:

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det har vi ikke sett =)

streetmeet på strømmen for 2 år siden var det vel? det tok ihvertfall helt av =) hehe

Enzo, tror aldri jeg har sett noen syke forbikjøringer heller =) har du? :rolleyes:

vi kjørte pent..

det synes jeg.. hadde ikke noen haradiøse forbikjøringer.. brukte til og med blink lys jeg.. ehhe

Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976

IN CAR WE TRUST

May the downforce be with you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke dumt ut... Hadde vært greit å vært der senest 13 eller noe... Blir jo noen stopp langs veien også... Hva med å dra fra Telemarksporten 10.30-10-45?? Blir kanskje for tidlig for noen det... :)

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som azzido sier, blir nok mye pes å omorganisere tider og sånn nå. drar på avtalt tid! de stenger vel ikke motorfestivalen kl 15:00? uansett så er det jo da rett på streetmeet uansett etterpå ;)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som azzido sier, blir nok mye pes å omorganisere tider og sånn nå. drar på avtalt tid! de stenger vel ikke motorfestivalen kl 15:00? uansett så er det jo da rett på streetmeet uansett etterpå ;)

Messa er åpen 10-19.

Var snakk om uteaktivitetene.

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir utrolig masse pes... reiser til avtalt tid...

motofestivalen stenger klokka 1900, streetmeet rett etter det...

utifra det jeg har klart å sanke sammen av info så er det ikke så utrolig om vi klarer en kolonne på ca 40 biler =) har ringt masse rundt siste dagene og kontakte folk utenom forumet oxo =)

hadde vært morro med kolonne med ca 20 biler på hver sin side innover i 2 felten da =) sperra det som var og vist at her kommer vi =)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider