Gå til innhold

Kolonne fra sørlandet til motorfestivalen! bli med?

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lørdag:

Helikopterturer 10.00-19.00

Trygg Trafikk Bråstoppen 10.00-19.00

Trygg Trafikk Veltepetter 10.00-19.00

ATV 10.00-19.00

Trial 10.00-19.00

Supermotard 12.10-12.30

Top Fuel-start 13.00-13.15

Dos Mosquitos Sound contest/Harley`er 13.15-14.15

Dragrace oppvisning (bil/sykkel) 14.15-14.45

Supercross 14.45-15.00

Formula Offroad 15.00-15.15

Rallysprint 15.30-16.00

---------

Hadde kankskje vært litt fett å se og føle topfuel start, el dragrace oppvisningen.... Men da kan man jo heller dra inn til Gardermoen i August el når det er... Å se dem der i stedet.... Da får man sett mer oxo....

Virker ikke så interesant det andre der..... Spør du meg da :P

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1998 Nissan 200sx S14a Sportline

1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at vi rekker det meste fra og med 1430 og utover om ikke folk somler osv på stoppa vi har innover... at folk møter opp til tida, har fulle tanker og spist seg ferdig...

når det er snakk om en sånn stor kolonne som dette er det viktig at folk har planlagt litt ellers er vi ute å kjøre etter første stoppet... sett det i tidligere tilfeller...

kjedelig om noen surre huer skal ødelegge for alle andre :)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe tidpunkt på når dere kommer oppover Dr_s og Azzido? Eller bare tar dere det som det kommer?

Prøver å kjøre igang når dere er i Drammen eller noe så møtes vi vell motorveien kanskje?

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe tidpunkt på når dere kommer oppover Dr_s og Azzido? Eller bare tar dere det som det kommer?

Prøver å kjøre igang når dere er i Drammen eller noe så møtes vi vell motorveien kanskje?

CalibR

så langt har vi ikke klart å planlegge ennå... men har sagt til marius (bamsemoms) at jeg skal ringe han når vi kommer i bomstasjonen på nye 2 felten i vestfold... så skal han legge seg etter oss i et av utkjøringsfelta føre drammensbrua...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så langt har vi ikke klart å planlegge ennå... men har sagt til marius (bamsemoms) at jeg skal ringe han når vi kommer i bomstasjonen på nye 2 felten i vestfold... så skal han legge seg etter oss i et av utkjøringsfelta føre drammensbrua...

Okay. Får vell ringe han imorgen eller noe. Kommer vell ut ved Holmen i Asker eller noe.

EDIT. Noen som kommer på treffet for disse damene?

http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php?KatID=14&ArtID=2288 drunk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Får vell ringe han imorgen eller noe. Kommer vell ut ved Holmen i Asker eller noe.

Hehe... Nå som jeg så det.. Så JA ! :D

Får bare håpe jeg får bilen igang da.... Fikk nye fjærer i går.. Og fikk byttet begge bak.. Men i dag da jeg skulle bytte foran.. Klarte jeg seff å ødelegge en av boltene.... Så får håpe jeg får tak i en ny en før lørdag.. Han på delelageret på Honda måtte bestille... Hvis ikke blir det bilen til pappa.... Blir ikke det samme det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, ikke det at jeg veit hvor det er men =)

ho ene dama der ville jeg ikke tatt i med jerntang engang... fy faen... sikker på at det er dame? hehe... så ihvertfall ut som et takras i ansiktet... men sikkert masse annet snax som kommer =)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Nå som jeg så det.. Så JA ! :D

Får bare håpe jeg får bilen igang da.... Fikk nye fjærer i går.. Og fikk byttet begge bak.. Men i dag da jeg skulle bytte foran.. Klarte jeg seff å ødelegge en av boltene.... Så får håpe jeg får tak i en ny en før lørdag.. Han på delelageret på Honda måtte bestille... Hvis ikke blir det bilen til pappa.... Blir ikke det samme det...

Hehe. Pleier nokk å ordne seg skal du se. Regner med at du tokk bolten feil vei?

Fort å gjøre den feilen med koniske bolter. Pleier å gå fort med bestilling av deler.

Bilen sitter vell også bedre på veien. Det er også greit på langtur ;)

Driver selv med delelager anngående bil. Resevedelsfag. Men bedre å komme med noe enn å ikke å komme med noe. Alltid kult når mange kan være med på ett sånt event. Blir litt spessielt når så mange reiser sammen oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, ikke det at jeg veit hvor det er men =)

ho ene dama der ville jeg ikke tatt i med jerntang engang... fy faen... sikker på at det er dame? hehe... så ihvertfall ut som et takras i ansiktet... men sikkert masse annet snax som kommer =)

Haha. ja, helt riktig. Få Fobo til å ta med noen modeller. Så viser vi dem.

Trenger ett oppløft :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Pleier nokk å ordne seg skal du se. Regner med at du tokk bolten feil vei?

Fort å gjøre den feilen med koniske bolter. Pleier å gå fort med bestilling av deler.

Bilen sitter vell også bedre på veien. Det er også greit på langtur ;)

Driver selv med delelager anngående bil. Resevedelsfag. Men bedre å komme med noe enn å ikke å komme med noe. Alltid kult når mange kan være med på ett sånt event. Blir litt spessielt når så mange reiser sammen oppover :)

Skrudde riktig vei etc... Men brukte vel for mye kraft... Dumme meg tenkte at det gikk fortere å skyve litt med benet... Men neida... Og har funnet ut senere at jeg IKKE må ha ut den bolten for å bytte.. Hehe... Men man lærer av feil... Skal få skaffet en slik bolt på en lokalforhandler her.. Så blir det fart i sakene... Er jo en riskoker det til pappa og da.. Så ordner seg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde riktig vei etc... Men brukte vel for mye kraft... Dumme meg tenkte at det gikk fortere å skyve litt med benet... Men neida... Og har funnet ut senere at jeg IKKE må ha ut den bolten for å bytte.. Hehe... Men man lærer av feil... Skal få skaffet en slik bolt på en lokalforhandler her.. Så blir det fart i sakene... Er jo en riskoker det til pappa og da.. Så ordner seg.. :D

Okay. Da så. Fort å gjøre feil. Menneskelig å feile. Går nokk bra skal du se.

Mvh

CalibR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaah kursiv Nan jo ;) sweet Nan_60.jpg

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider