Corrado_power Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Kjørte corraen igjennom vaskemaskinen til statoil her en dag. Da jeg kom hjem så jeg at hele pansere var herpet,fullt av skraper. Hva gjør jeg nå =( ? Kan jeg få erstatning? Siter Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 hmm, jeg tror det er på eget ansvar å kjøre bilen i en vaskehall, så du kommer nok ikke langt med det... et lite tips i framtiden.. vask selv.. vaskemaskiner ødelegger biler.. ser ganske god forskjell på bilen som har blitt vasket for hånd og biler som har hatt en del turer i vaskehallen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Slayer fikk jo noen riper osv på sin bil i en vaskehall. Han fikk vel erstatning pga det.. Er ikke helt sikker men Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Det er flere som har fått erstattning for ødeleggelse i vaskemaskin, men vanskelig å bevise at det var vaskemaskina som gjorde dette. De er ansvarlige for at vaskemaskina ikke ødelegger bilene. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runar Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Hei.. Å hvis du ikke orker å vaske selv, så finnes det jo vaskemaskiner som bruker høytrykk, å ikke børster :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Litt av sjarmen å vaske Corra selv da!? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado_power Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Faen var innom vw verksted,de mente det var en katt som var årsaken til skrapene. Surt =( får alså ingen erstatning. De sa at katten antagligvis så seg selv på pansere,å dermed begynte å sloss "MED SEG SELV" Noen som vet hva det ca vil koste å lakke pansere?? Tenkte jeg kansje heller skulle kjøpe et Carbon panser, men da må det bestilles fra USA blir ganske dyrt=( Må da ver noen Norske forhandlere for slikt?? Siter Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 At en katt klarer å klore synlige riper i lakken tviler jeg sterkt på. Eneste måten en katt skal klare å lage riper i et panser er om du treffer den i 200 km/h. Kjenner flere som har fått biler/felger skrapt opp i vaske maskiner så du får ta å høre med de iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Kjørte corraen igjennom vaskemaskinen til statoil her en dag.Da jeg kom hjem så jeg at hele pansere var herpet,fullt av skraper. Hva gjør jeg nå =( ? Kan jeg få erstatning? Akkurat det samme skjedde med min bil på Statoil Storo i Oslo, har ikke vært borti makan til uakseptabel kundebehandling når jeg klagde på at bilen så ut som om den var vasket med stålull. De bare trakk på skuldra og sa at "mørke biler burde man ikke kjøre i maskin" og dessuten "så er maskinen så skitten nå". Jeg lurer fortsatt på hvorfor de ikke spør "har du mørk bil?" når man skal kjøpe vask? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg