volvofasII Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Før så hadde jeg "lada poster" nå har jeg noe annet, men jeg ser det er folk som har Audi også videre. Dum som jeg er skjønner jeg ikke hva jeg kan gjøre for at det står f.eks VOLVO der???? Så da spørr jeg en av dere??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Trykk "USER CP", den blå lengst til venstre, eller til høyre for logoen om du vil... ...deretter "EDIT PROFILE", og "Custom User Text:" og skriv inn "New Title" Ost Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet April 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Takk takk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg