Sonick Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ville overhalt g-lader Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Grattis me feita bil ja, så ut som om du fikk den til en bra pris også hvis den er like bra som den ser ut :) For å si noe, så måtte nå det eneste som jeg ville ha gjort var å skifte til emblemsfri grill foran, og hive i noen stoffmatter istedet for de nokså ufine gummimattene... sombrero Btw.Åssen bil er det forresten som står bak til høyre på det første bildet ditt der?(bare nysgjerrig) Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Grattis me feita bil ja, så ut som om du fikk den til en bra pris også hvis den er like bra som den ser ut :) For å si noe, så måtte nå det eneste som jeg ville ha gjort var å skifte til emblemsfri grill foran, og hive i noen stoffmatter istedet for de nokså ufine gummimattene... sombrero Btw.Åssen bil er det forresten som står bak til høyre på det første bildet ditt der?(bare nysgjerrig) emblemsfrigrill tenkte j skulle bestille i morgen.. kommer stoffmatter etterhvert.. :D bilen i bakgrunn er en 2002 mod seat leon cupra 4tdi chippa til 183hk.. meget grom bil :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ville overhalt g-lader tror nok ikke det haster før om 10-20k.. bilen har blitt tatt godt vare på av forrige eier.. og er ikke grisekjørt.. kommer heller ikke til å grisekjøre den.. da holder g-laderen lenger.. I dag så virker laderen i topp stand.. så er ingen hast med å overhalle den.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hvor mye trykk er det i den? Så veldig velholdt ut den der :) Savner min allerede jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hvor mye trykk er det i den? Så veldig velholdt ut den der :) Savner min allerede jeg... det er jeg faktisk ikke helt sikker på.. men den skal være orginal.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Sjekk det da :) Du vet hvordan du får opp trykket i kjørecomputeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ta bort MOMO putene på beltene. Passer ikke med skinn og de sammen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Sjekk det da :) Du vet hvordan du får opp trykket i kjørecomputeren? hehe.. ja.. dum jeg er :P sjekke det etterpå :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ta bort MOMO putene på beltene. Passer ikke med skinn og de sammen kommer nok ikke til å skje.. gode å ha dem.. :P kan heller hende jeg kjøper noen svarte etterhvert Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Du kan kjøpe slike skulderputer som jeg har evnt. Dem er ikke så store som momo sine, pluss at dem er mer diskre og glir bedre inn med interiøret. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 emblemsfrigrill tenkte j skulle bestille i morgen.. kommer stoffmatter etterhvert.. :D Tenk deg godt om før du bestiller emlemsfri grill. Personlig syns jeg det gjør seg kun på sorte Corradoer. Vis verden at du kjører en Volkswagen! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Tenk deg godt om før du bestiller emlemsfri grill. Personlig syns jeg det gjør seg kun på sorte Corradoer. Vis verden at du kjører en Volkswagen! mhm, tenke på det.. har ikke noen hast.. :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 tatt i dag.. :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 grættis velkommen til klubben :D Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg