sInnzYk Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 grættis velkommen til klubben :D takk for det ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 steike! den minner meg om den gamle corradoen min med 9x16 felger asså.. bytta pærer i hovedlyktene eller? hva slags? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 steike! den minner meg om den gamle corradoen min med 9x16 felger asså.. bytta pærer i hovedlyktene eller? hva slags? hmm, det er jeg ikke sikker på noe.. tror d heter gold etellerannet Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hmm, det er jeg ikke sikker på noe.. tror d heter gold etellerannet Grattis så meget,med en kjempefin Corrado!!!! Har en kompis som har en slik bare color-concept.Har ikke sett de med skinn før,la meg si det sånn........SKINN = KONGE i forhold til vanlig.Likte at det er delte bakseter!Nok en gang GRATTIS!! :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Grattis så meget,med en kjempefin Corrado!!!!Har en kompis som har en slik bare color-concept.Har ikke sett de med skinn før,la meg si det sånn........SKINN = KONGE i forhold til vanlig.Likte at det er delte bakseter!Nok en gang GRATTIS!! :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374 tusen takk for det :D hadde noen kriterier hvis jeg skulle kjøpe corrado.. det måtte være skinn.. og det ble det :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ettersom jeg synes det er fun med bilder, tok jeg noen fler idag.. ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 grattis med kjempefin corrado! nå mangler bare den nye type grill, gjerne lakkert i bilens farge og med chrome emblem + skamsenk så har du en super bil! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 grattis med kjempefin corrado! nå mangler bare den nye type grill, gjerne lakkert i bilens farge og med chrome emblem + skamsenk så har du en super bil! sombrero takk for det.. blir nok ikke noe skamsenk.. bor i en kommune med søple veier.. :/ annen grill kommer.. ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Gratulerer! BTW: VR6-panser? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Gratulerer! BTW: VR6-panser? det er jeg ikke sikker på om det er.. åssen ser man forskjell? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 hvis ikke jeg tar veldig feil, så er det at vr6 panseret "buler" opp, mens g60 panseret "buler" ned... rett på meg hvis jeg tar feil corrado guruer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 hvis ikke jeg tar veldig feil, så er det at vr6 panseret "buler" opp, mens g60 panseret "buler" ned... rett på meg hvis jeg tar feil corrado guruer :) hvis det er riktig.. er det nok vr6 panser.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 takk for det.. blir nok ikke noe skamsenk.. bor i en kommune med søple veier.. :/ QUOTE] hehe.. du sier ikke det;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 hvis ikke jeg tar veldig feil, så er det at vr6 panseret "buler" opp, mens g60 panseret "buler" ned... rett på meg hvis jeg tar feil corrado guruer :) Helt riktig:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Stemmer det, vr6 pansere puler med opp enn g60. etter hvordan jeg klarer å se på bildene ser det ut som om bilen har vr6 panser. btw flott bil! ;) Du har samme kriterier som meg, corrado med skinn! ;) men blir vel vr6 med stoff til neste måned! :rolleyes: Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg