sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Stemmer det, vr6 pansere puler med opp enn g60. etter hvordan jeg klarer å se på bildene ser det ut som om bilen har vr6 panser. btw flott bil! ;) Du har samme kriterier som meg, corrado med skinn! ;) men blir vel vr6 med stoff til neste måned! :rolleyes: takk for det du! ja ser ut som det er vr6 panser.. :D ja, skinn er must for meg da j skulle kjøpe.. ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Godt kjøp du har gjort! 73 000 var slettes ikke ille. G-laderen ville jeg kanskje vært litt bekymra for men :) Åssen felger er det ? De var tøffe. Og hva med et k&n luft filter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 oi noen skriveleifer i mitt innlegg. Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Yes, grattis med bil. Blir flotters med senk :) Gode gamle ShadE, jo.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Godt kjøp du har gjort! 73 000 var slettes ikke ille. G-laderen ville jeg kanskje vært litt bekymra for men :) Åssen felger er det ? De var tøffe. Og hva med et k&n luft filter ? takk for det.. :D ja, syntes ikke 73000 var så gæli selv el, ettersom bilen er strøken! g-laderen virker i topp stand.. men bør tenke på å overhalle den om 10-20k.. er ikke sikker på hva merke på felgene er.. er ihvertfall 9x16.. Har kn filter ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Yes, grattis med bil.Blir flotters med senk :) Gode gamle ShadE, jo.. Takk for det.. blir nok senk etterhvert ja :D gode gamle shade? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Gratulerer med stas bil ! Noe jeg hadde gjort fort som faen.. er å skifte bakrepotta di. Sette på ei som har to løp ut. Gjør seg så utrolig mye bedre enn slik universal greier. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 god gamle meg ja..hehe ;) old pals Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 god gamle meg ja..hehe ;) old pals heh.. dum jeg er :P så ikke nicket ditt før nå :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Gratulerer med stas bil !Noe jeg hadde gjort fort som faen.. er å skifte bakrepotta di. Sette på ei som har to løp ut. Gjør seg så utrolig mye bedre enn slik universal greier. takk for det :D tror ikke det kommer til å skje men.. liker den 3,5" jeg har :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 takk for det :D tror ikke det kommer til å skje men.. liker den 3,5" jeg har :P synes sånn japsepotte style er litt kult på corrado jeg, har slik jeg og men kanskje litt større :) Ser potta så vidt på dette bildet : Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 synes sånn japsepotte style er litt kult på corrado jeg, har slik jeg og men kanskje litt større :)Ser potta så vidt på dette bildet : samme potta som meg el? ligna noe jævlig :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 samme potta som meg el? ligna noe jævlig :P Tror min er større, hvertfall 4", er sånn carbon potte man får kjøpt på torshov for litt over 1000 lappen...men jeg betalte 350,- da ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Tror min er større, hvertfall 4", er sånn carbon potte man får kjøpt på torshov for litt over 1000 lappen...men jeg betalte 350,- da ;) hehe..fett :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Dukker bilen din opp på Metrosenteret på Lørenskog i kveld? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg