sInnzYk Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Dukker bilen din opp på Metrosenteret på Lørenskog i kveld? oi, så ikke innlegget før nå :P er litt for seint :P blir vel en tur på gatebil og vwaudi treff på våler.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 noen som har noen tips på hva jeg bør gjøre med bilen? styling? osv.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado95 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Ikke no problem å få plass til den nye spilleren. Du må bare sørge for å få rydde på plass alle ledningene og få dyttet de ned el til siden. Jeg for min del tok å dyttet alle ledningene ned og gjemte de under i dashbordet, da gikk spilleren på plass med en gang. Jeg har da kjøpt Alpine spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado95 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Veldig fet bil du har fått deg. :) Har akkurat kjøpt meg Corrado sjøl og liker den kjempe godt. Drit god bil å kjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 takk for det :D kludrer litt for å få plass til den spilleren.. har en pioneer deh7400.. men skal nok få det til etterhvert! har dere mye signalkabler og sånn el? mye som tar plass bak der Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 jeg sleit vanvittig med å få plass til min, har 2 signal kabler. Blei så frustrert at jeg til slutt bare pressa'n inn så hardt jeg klarte og da gikk det akkurat :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 jeg sleit vanvittig med å få plass til min, har 2 signal kabler. Blei så frustrert at jeg til slutt bare pressa'n inn så hardt jeg klarte og da gikk det akkurat :D hehe..ja.. men man skal ikke alltid dytte så hardt el :P da kan noe bli ødelagt :P har 2 signalkabler selv.. også noe annet som er så dritt med så små rom, er at spilleren blir så varm at man kan steke speilegg på den :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 nå har spilleren så og si glidd inn :) *fornøyd* tror jeg holdt på i 1 time eller noe sånt :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hehe, grattis.. irriterte vettet av meg lenge spellern min ass :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hehe, grattis.. irriterte vettet av meg lenge spellern min ass :) ja, hehe.. jeg er ihvertfall lettet nå :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 når det gjelder alt det ledningstyret bak ved cd spiller og under speedo, så vil jeg anbefale deg å gå igjennom og rydde opp litt hvis det er mye rot. Gjorde det på min for litt siden, kortet ned og fjernet litt diverse ledninger, og vips så var bilen 10 kg lettere ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 nå skal jeg bestille emblemsfrigrill, bare jeg får inn penger i løpet av uka :) bestiller nok den billigste på autospar.no :) skal jeg sende den til lakkering? eller skal jeg ta den med spray selv? meninger? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 det greier du selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 ja, regner med det :) men tenkte på om det blir like pent :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 ja, regner med det :) men tenkte på om det blir like pent :) Er jo ingen store flater på grillen, så det skulle funke å gjøre det selv. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg