sInnzYk Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Er jo ingen store flater på grillen, så det skulle funke å gjøre det selv. da får jeg stikke å få tak i litt lakk en dag :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 hvor bestilte du embelemfri grillen og grillista fra ? og hvor mye måtte du betale? merke ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 hvor bestilte du embelemfri grillen og grillista fra ? og hvor mye måtte du betale? merke ? grillist har jeg fra før av.. den satt på bilen da jeg kjøpte den.. den emblemsfrie grillen har jeg bestilt på http://www.autospar.no :) kom på 850 med frakt Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 har du fått den grillen nå eller? Har ventet på den jeg bestillte en stund nå... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 bestilte den idag.. så må vel vente en stund regner jeg med.. skal si ifra når den kommer :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 grillist har jeg fra før av.. den satt på bilen da jeg kjøpte den.. den emblemsfrie grillen har jeg bestilt på http://www.autospar.no :) kom på 850 med frakt sku sagt ifra til meg...hehe...skaffer dietrich embelemfri grill og grillist til 1000,- eksl frakt ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 sku sagt ifra til meg...hehe...skaffer dietrich embelemfri grill og grillist til 1000,- eksl frakt ;) har du bilde av det? :) kan jo alltids avbestille.. hvis du får tak i det ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 slik ser den ut : Kan gi beskjed når jeg har fått grill og list, slik at jeg kan bekfrefte alt alt gikk knirkefritt ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 slik ser den ut : Kan gi beskjed når jeg har fått grill og list, slik at jeg kan bekfrefte alt alt gikk knirkefritt ;) smooooth :) *sikle* Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 da får jeg stikke å få tak i litt lakk en dag :) ..bare å si ifra hvis jeg skal lakke for deg.. sombrero Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ..bare å si ifra hvis jeg skal lakke for deg.. sombrero jau..... :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 noen som har bestilt fra autospar før? tar det lang tid? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 jeg har jo bestillt da... har fått regning nå om at den må forskuddsbetales, har ikke pleid å ta lang tid, men syns det er litt mye surr der! fikk grill til golf 3 først... :( Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 jeg har jo bestillt da... har fått regning nå om at den må forskuddsbetales, har ikke pleid å ta lang tid, men syns det er litt mye surr der! fikk grill til golf 3 først... :( uff... det er kjedelig :/ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 jeg har jo bestillt da... har fått regning nå om at den må forskuddsbetales, har ikke pleid å ta lang tid, men syns det er litt mye surr der! fikk grill til golf 3 først... :( Har fått den nå da.... blir nok verre å få den til å passe til G-60 front uten å modifisere litt på den,grillen er nok til corrado Vr6, dermed har den tre feste punkter i bunn... men det skal nok gå det også... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg