sInnzYk Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har fått den nå da.... blir nok verre å få den til å passe til G-60 front uten å modifisere litt på den,grillen er nok til corrado Vr6, dermed har den tre feste punkter i bunn... men det skal nok gå det også... okei..få se bilder av resultatet da :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Det samme hadde jeg, bare å kappe av og kutte litt ned på de andre festene;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 okei..få se bilder av resultatet da :) He,he... resultatet er vel slik for tiden... bytte av motor... :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 ser bra ut :) ingen som har en oljepinne til overes? min har gått duken :/ trenger en ny Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 42000km siden sist overhaling av g-lader, hvor lenge tror du den holder? Ikke negativt ment, men det virker som disse ryker ofte! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 42000km siden sist overhaling av g-lader, hvor lenge tror du den holder? Ikke negativt ment, men det virker som disse ryker ofte! skal overhale den da den har gått 60k etter sist.. den viser ingen tegn til å være "sliten" forrige eier var 28år.. og har brukt bilen pent, det ser man jo på den også.. :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 skal overhale den da den har gått 60k etter sist.. den viser ingen tegn til å være "sliten" forrige eier var 28år.. og har brukt bilen pent, det ser man jo på den også.. :) Tannreim må byttes.... Ryker den ryker laderen... Det er det mange som har lært "the hard way"... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Tannreim må byttes.... Ryker den ryker laderen... Det er det mange som har lært "the hard way"... jeg veit.. er d noen symptomer j kan se etter, for å sjekke om det er dårlig? kan godt hende d har blitt skifta.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 jeg veit.. er d noen symptomer j kan se etter, for å sjekke om det er dårlig? kan godt hende d har blitt skifta.. Gir ingen symptomer. Har du god peiling vil du se at den er dårlig. Men de kan ha skader som du ikke ser under, baki, skittent osv... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 nå har jeg fått tatt noen fler bilder :) har ikke fått den emblesfriegrillen enda men.. :/ folk liker jo bilder, så her er dem :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Har 1 lite spm, hvordan får dere plass til cd spilleren? er jo faen så utrolig traangt! skal bytte ut den som sitter der.. men er ikke store rommet for å sette inn en ny.. Hehe. Jeg har nå min 4. Corrado og jeg har aldri fått plass til noen som helst cd spiller i denne bilen. Må enten fjerne luft kanalen opp, men d går jo ikke så jeg har den nå hengende halvveis ut. Når jeg gir kass kommer den av og til helt ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 tro meg, jeg brukte sikkert 4 timer i alt for å få den inn :P er ikke av den typen som gir meg :P stå på, du får den nok inn :P :naaaws Hehe. Jeg har nå min 4. Corrado og jeg har aldri fått plass til noen som helst cd spiller i denne bilen. Må enten fjerne luft kanalen opp, men d går jo ikke så jeg har den nå hengende halvveis ut. Når jeg gir kass kommer den av og til helt ut :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ingen som har ratt og boss jeg kan kjøpe? :) er lei orginal rattet notin Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 den bilen din er veldig fin! sikkert sagt det før... er du fortsatt fornøyd med den eller? Corradoene kler 9x16! Hadde det på min gamle jeg oxo... PS!: Kan slette bildene jeg har lagt inn for ikke ødlegge tråden din... Ville bare vise og si at jeg savner at jeg også hadde svart corre.. :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Du kan kjøpe slike skulderputer som jeg har evnt. Dem er ikke så store som momo sine, pluss at dem er mer diskre og glir bedre inn med interiøret. Hvor fikk du tak i dissa? har leita nettet rundt. Veit dem hadde det på mobilsentrum før, men det har de slutta med. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg