acoupe Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hvor fikk du tak i dissa?har leita nettet rundt. Veit dem hadde det på mobilsentrum før, men det har de slutta med. jeg kjøpte de av en kar på forumet her, men husker dessverre ikke hva han het. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ja, jeg er kjempe fornøyd jeg. Aldri hatt en såå god bil før,absolut ingen problemer med den hittil :) klarte seff å miste 2 fester på eksosanlegget en dag her.. men d skal sveises i morra tror jeg :) bare ha bildene der du, går så bra så den bilen din er veldig fin! sikkert sagt det før... er du fortsatt fornøyd med den eller? Corradoene kler 9x16! Hadde det på min gamle jeg oxo... PS!: Kan slette bildene jeg har lagt inn for ikke ødlegge tråden din... Ville bare vise og si at jeg savner at jeg også hadde svart corre.. :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 var ute å prøvde digitalkameraet idag.. ble ikke noe bra men :) her er et klipp av bilen i action :) ftp://riptor:globe@ftp.powertech.no/MOV01414.MPG Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 "Forbannade syklister" :drive2 :biker Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 du sier noe der :P hadde bare 40 sec med film oxo :\ "Forbannade syklister" :drive2 :biker Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 tro meg, jeg brukte sikkert 4 timer i alt for å få den inn :P er ikke av den typen som gir meg :P stå på, du får den nok inn :P :naaaws Jeg fikk den inn etter å ha kuttet den antitheft greia bakerst jeg;) nå er det ikke noe særlig problem lenger.... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth_88 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det var en Fet corrado du hadde fått dg. kor mye ligger prisen på de bilene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 kor mye ligger prisen på de bilene?? 40.000 - 120.000, de fleste ligger vel på 60-70.000 kr. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 ligger på 40-120 som han sa.. jeg ga 73000 for min :) Det var en Fet corrado du hadde fått dg.kor mye ligger prisen på de bilene?? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 nå har den emblemsfriegrillen kommet ;) skal vel dra ned å hente den i morgen :) bilder kommer ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 har ik fått lakka den.. men skal prøve den på i morgen.. bilder kommer :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Nye bilder.. tatt i dag :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Blei mye bedre med emblemfri grillen! litt nyere "look" OT:hvordan la du inn video fil? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Blei mye bedre med emblemfri grillen! litt nyere "look" OT:hvordan la du inn video fil? opprett konto på home.no og legg inn videofila der.. må lage en hjemmeside.. fort gjort :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Utrolig good look med VR6 panser og den nye grillen...! :boxing Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg