Gå til innhold

Forskjell mellom P11 GT og P11 2.0


CoilOver

Anbefalte innlegg

delskinn,ulikt speedometer,org senka,visker bak,el speil,leselys,to farget skinnratt(98 å nyere), multipoint innsprøytning (derfor er det Stor E bak SR20DE)

sideskjørt,større bak å frontfanger,4 airbager, osv

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..hvis ingen andre har noe, så kan vel jeg prøve meg med å si at jeg TROR GT har høyere kompresjon. 10:1, kontra 9 eller 9,5:1 på vanlig 2.0.

Dette trenger dog bekreftelse fra en eller annen som har skikkelig peiling. Jeg prøver bare å få snøballen til å rulle her :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår