arnor Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Ja får legge til Stabstag motorrom til p11 gt, 4200kr. Jeg har ikke kjøpt men bare hørte på pris i dag. Men kan føre på indre drivakslings mansjett mot gearkasse venstre side. 360kr til p11 144 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Nissan Sørlandsparken 98 kroner for en liten, vanlig fjær som skal sitte på girstangen og sørge for motstand når du setter giret i revers. *grøss* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Startmotor, Mekonomen Haugesund, kr: 2910,- Ved innlevering av den gamle startmotoren vil jeg får utbetalt kr: 300,- Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Nissan Sørlandsparken: Bensinfilter 201,- Pollenfilter 215,- o-ring til fordeler: 63,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Nissan Haugesund: Etterkontroll, EU: 170,- Rep. bremser etter EU: 600,- Fjær under girkasse: 77,- (Haha Ronnyprimera, billigere mi fjær) hehe :hammer Håndbrekk - wire: 277,- Bolt til trekantet stag under startmotoren: 35,- Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 blah Oppdaterer ikke tråden lengre. Oppdatert info om priser på deler og antall arbeidstimer ligger nå på http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=43 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Bytting av håndbrekksvaier. Ca 500kr på Kopervik Auto for deler, arbeid gratis. lang tid bruker verksted ca. på å bytte en slik vaier? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buckley Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 ny dynamo hos Birger N haug ca 3500,- Nye børster orginalt fra Nissan ca 250,- Siter speed _limits_?? -95 200sx (S14) http://home.no.net/factotum/nissan200sx.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenni83 Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 lang tid bruker verksted ca. på å bytte en slik vaier? Tar meg ca 10 min xD D eneste som tar tid er å skru av skruer ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 2050 kr for ei passe strøken bakluke på huggeriet MED over 200 mil i frakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 er det noen som vet hvor mye en san vinduviskerarm på p10 koster ? og om man skal ha alt komplett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OliverVXD Skrevet November 24, 2013 Rapporter Share Skrevet November 24, 2013 Interessant tråd! Her er dokumentet som jeg bruker til å føre alle utlegg for min Primera P10. Dette er avgifter, forsikring, drivstoff, verksted osv. Av verkstedkostnader er det bl.a. ført ny kløtsj og masse smådeler. Nettbasert drivstofflogg her. Som dere ser av "forventet verditap" så har jeg nå lagt inn 10000kr som restverdi. Dette er også det egentlige spørsmålet mitt: Hvor langt må jeg ned for å få solgt denne egentlige greie Primeraen min? Annonse mm her. Jeg har aldri hatt en bil med så dårlig interesse på Finn. @Tussi, kjøpte bare fjæra for viskerarmen brukt for 200kr. Dyrt, men vanskelig å oppdrive er det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg