Gå til innhold

M-Tech 2 til E30

Ranger emnet

Teciero

Anbefalte innlegg

Legg merke til at M-tech 2 fra koed bare er replica... The real thing kan kjøpes fra bmw-forhandleren din...

(Jeg har the real thing - bakfanger da... Sjekket pris på bakfanger ny, bare 6500 kroner :) )

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Legg merke til at M-tech 2 fra koed bare er replica... The real thing kan kjøpes fra bmw-forhandleren din...

(Jeg har the real thing - bakfanger da... Sjekket pris på bakfanger ny, bare 6500 kroner :) )

Eneste forskjellen er vel at det koed har er laget i glassfiber? kontra det orginale som er i plast?

Det er nesten umulig å få kjøpt M-tech II gjennom forhandler. Var innom min lokale BMW forhandler (Hamar) og de sa at det var så godt som umulig å oppdrive og at komplett kom det på over 20k.

Men hvor sjekket du prisen bjirn?

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste forskjellen er vel at det koed har er laget i glassfiber? kontra det orginale som er i plast?

Det er nesten umulig å få kjøpt M-tech II gjennom forhandler. Var innom min lokale BMW forhandler (Hamar) og de sa at det var så godt som umulig å oppdrive og at komplett kom det på over 20k.

Men hvor sjekket du prisen bjirn?

Os bildeler... Han ene som driver det henger på bmwguiden.no, han sjekka for meg...

Umulig å oppdrive er det ikke, det er ukentlig noen som selger på http://www.ebaymotors.de... Men der og går det rimelig dyrt :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider