safoll Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Som topic sier, vil jeg vite alt om Evo 1-4. Alt fra bilder, linker til teknisk info, ev. erfaringer, etc. Har prøvd å "google" litt, men finner egentlig ikke det jeg er ute etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Buyers guiden til MLR er en grei start. Trykk her. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det er også mange svensker som vet mye om dette, har du konkrete spørsmål kan du prøve http://www.evoclub.nu Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantSuperVR4 Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Buyers guiden til MLR har gitt meg mange svar.... den er meget grundig og bra! Skal se om jeg ikke kan finne noe mer infor til deg :rolleyes: Siter Mads Abrahamsen - 99` Lexus IS200 Sport X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg