FUCKBUS Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det er ikke Pimp My Ride du har sett, vel? :) Det ble en stygg 240SX til slutt. (Mine .02). nei, var en helt vanlig person som holdt på å fiksa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 skjønner ikke problemet jeg, den du akkurat vil ha selges det jo maaaange av i norge! :knob: :knob: :knob: :knob: :knob: :knob: :knob: Eh... OneVia er det ikke mange av i norge nei... At han viser en vanlig S13 for å vise hvilken farge og hvilken front han vil ha, har ingen ting med saken å gjøre. Er samma front på Onevia og 180/200sx som du ser noen poster lengere opp... :rolleyes: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 6: S14a. En lite oppgradering med nye lykter, annen turbo, og variable ventiltider. Ellers mye samme bilen som S14 S14 og S14a har vel samma turbo? Ellers er vel forskjellen at de aller fleste s14a har skinninteriør og andre speedometerskiver(?). Så har vi 200sx S14a Z-edition med litt diverse snacks. Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 S14 og S14a har vel samma turbo? Ellers er vel forskjellen at de aller fleste s14a har skinninteriør og andre speedometerskiver(?). Så har vi 200sx S14a Z-edition med litt diverse snacks. S14 har t25 S14A har t25/28. Litt større trykkside. I tilleg har s14A variable ventiltider. Så både motor og turbo er hakket mer moderne. Hvordan interiøret er, har jeg ikke anelse om... Jeg kan bare det tekniske, ettersom jeg hjelper til å skru en del på en s13. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Er andre lykter, annet panser, frontfanger, framskjermer (tror jeg) og annen grill..hele fronten altså. Så er det annen bakfanger på den tror jeg, og baklyktene er annerledes. De har noen "riller" i S14a utgaven, og er glatte på S14. Innvendig er det som folk nevner her skinninnredniong, og andre instrumentskiver. Motormessig vet jeg det med ventiltidene og turboen..ellers skulle det vel være det samme? Er ikke noe annerledes diff eller noe på de heller? Z-Edition er vel..hmm..nummererte fra 1 til 200, har 18" OZ Superturismo felger, samt skjørte-pakke rundt om? Jeg mener, når dere første er igang å utpeke alle forskjellene på alle bilene ;) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHorsepower Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 For å oppklare litt ang forskjellen på S14 og S14a motormessig. Begge biler har SR20DET motoren med T28 turbo. S14a er mappet litt annerledes og er ikke rykkete mellom 2000-3000rpm som S14 kan være. Begge har VVT. S14a skal også ha en litt annen innsugsmanifold. S14a skal visst heller ikke ha EGR ventilen. Det er altså noen små forbedringer på S14a men det har ikke skjedd noe revolusjon.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg