TBI Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Proximus Jeg jobber på Statoil og skal fortelle deg noe. Maskinene våre er børstemaskiner. På disse har vi full "ny vask-garanti". Er du ikke fornøyd, får du en ny gratis vask. MVH Statoil-ansatt Kan ikke se at -"Du kan ikke forvente å få ren bil av børstefri vask".. er å få gratis vask .. eller service for den del .. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Glemte å legge på "Hilsen Shell Ansatt .. " :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 med å vaske bilen? :) Jeg har ikke hatt Volvoen i nærheten av en vaskehall i det hele tatt, kanskje han er heldig og får en vask på bursdagen sin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by TBI usj .. maskinvask .. bøtte og svamp. ENESTE som duger. Kjører aldri i maskin. Betaler heller 10,- for en svamp og står og vasker for hånd enn å betale 130,- for å få en uren bil i maskinvask.. Kjekt når dama jobber på shell.. står og vasker gratis på høytrykksanlegg.... Ekstra service i alle kanter der.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by NoLimit ENESTE som duger. Kjører aldri i maskin. Betaler heller 10,- for en svamp og står og vasker for hånd enn å betale 130,- for å få en uren bil i maskinvask.. Kjekt når dama jobber på shell.. står og vasker gratis på høytrykksanlegg.... Ekstra service i alle kanter der.. ;) "det er shell det" -- ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Svamp er det eneste som gjelder ja... ;) Min har aldri vært i maskin og skal det ikke så lenge jeg har den.. Biltema har 10 svamper til 30,- eller noe.... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by TBI Kan ikke se at -"Du kan ikke forvente å få ren bil av børstefri vask".. er å få gratis vask .. eller service for den del .. :P Kan vel egentlig ikke se at jeg har skrevet dette, men jeg har vel egentlig ikke noen tendenser til hallusinasjoner heller...uhhmmwhat? Sweet dreams... Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Jeg jobber på Esso og den vaskemaskinen vasker dårlig.. Kanskje derfor jeg pleier å sprute på med avfetting, og vaske den børsteløst 2 ganger.... Men når folk er missfornøyde gir vi dem selvsagt en ny vask uten å tenke noe særlig mer over det... mvh ESSO annsatt :D Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Bauer Jeg jobber på Esso og den vaskemaskinen vasker dårlig.. Kanskje derfor jeg pleier å sprute på med avfetting, og vaske den børsteløst 2 ganger.... Men når folk er missfornøyde gir vi dem selvsagt en ny vask uten å tenke noe særlig mer over det... mvh ESSO annsatt :D ESSO ansatt jeg oxo, men vi har ikke vaskehall vi... Er Esso TigerMarked vi :D:D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 VASK for hånd så får du det resultatet du vil ha. :D MYE billigere er det og.... Aldri mer maskinvask nei.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by CivicVTEC ESSO ansatt jeg oxo, men vi har ikke vaskehall vi... Er Esso TigerMarked vi :D:D RÆVVA!!!!!!!! :ass :ass :ass :ass :ass Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Proximus Kan vel egentlig ikke se at jeg har skrevet dette, men jeg har vel egentlig ikke noen tendenser til hallusinasjoner heller...uhhmmwhat? Sweet dreams... oki .. den var ikke ment til deg .. første post .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Hihi, jeg var på jobb på shell her om dagen da politiet plutselig ringte og spurte om vi hadde en dame som satt fast i vaskehallen vår... Det var nemlig en dame som kjørte inn for å vaske bilen sin, men utstyret der inne klikka litt så hun satt fast.. Hun satt det i flere timer uten at noen merka det, så til slutt ringte hun politiet.. :D De spurte om hvilken bensinstasjon hun var på, men hun visste ikke om det var statoil eller shell og visste heller ikke hvor det var hen. Da ringte politiet til alle bensinstasjoner i Tønsberg og spurte om vi hadde en dame som satt fast i hallen :D :D (Var på Esso...) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Air 63 Hihi, jeg var på jobb på shell her om dagen da politiet plutselig ringte og spurte om vi hadde en dame som satt fast i vaskehallen vår... Det var nemlig en dame som kjørte inn for å vaske bilen sin, men utstyret der inne klikka litt så hun satt fast.. Hun satt det i flere timer uten at noen merka det, så til slutt ringte hun politiet.. :D De spurte om hvilken bensinstasjon hun var på, men hun visste ikke om det var statoil eller shell og visste heller ikke hvor det var hen. Da ringte politiet til alle bensinstasjoner i Tønsberg og spurte om vi hadde en dame som satt fast i hallen :D :D (Var på Esso...) Hehehehe lol lol lol ga dere a en pølsemeny dfa eller? hehehehehe Kanskje du har lyst på en vask til?? hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Proximus Jeg jobber på Statoil og skal fortelle deg noe. Statoil ski eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg