Seeds Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Har vurdert å skaffe en Maxima en stund nå, så jeg har sett litt rundt etter stylingdeler og denslags. Kom over en side med mye bra på (http://www.customenterprise.com), men etter å ha sett på en del bilder ser det ut som om det er noen forskjeller mellom de bilene jeg har sett på i Norge, og de som er avbildet på den sida (USA). Blant annet det plastpanelet mellom baklyktene ser ut til å mangle på alle bilene på den sida, noe som er fryktelig mye penere. Er det mulig å fjerne det? Hadde gjort seg med noen mørke eller klare lykter, og å få vekk det ekle plast-opplegget bak der. Og er det noen som har noen andre sider til bedrifter som selger styling/performance til Maxima? Seeds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxima fan Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 noen som vet hvor jeg kan skaffe meg en spoiler til nissan maxima 97 i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg