vwsportz Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 bump Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Det er faktisk ingen som har komentert at denne ligger i prosjektforumet???! :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 tihi.. stemmer det han bmw duden sier?? att så lenge du følger de punktene han har skrivd opp.. så er det fult lovlig å mekke bur selv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Slik som de fortalte meg, er den ideelle festingen for 4/6 punktsbelter så høyt som mulig i seteryggen bak. Beltene som går fra skuldrene og bakover skal ikke gå under 45 grader. Men dette har ingenting å si i forhold til gatebiler, da du ikke får disse godkjent uansett.. Men fikk ingen kommentar da jeg ble stoppet av snuten. nå som vi er inne på veltebur her, er det noen som har godkjent 2 dørs bil med baksete og veltebur? Ta en titt på side to på prosjektet mitt. Der ser du hvordan jeg løste det med å ha fire seter og veltebur. Dette skal ifølge biltilsynet være godkjent.. (Mangler polstring, da:)) Men det finner jeg aldri ut helt sikkert, for buret skal byttes ut uansett.. Hovedbøyla er bøyd 5 cm for mye innover ved innfestingen til gulvet på den ene siden. (Dårlig passform fra et firma som det ble nevnt tidligere.. :( ) Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 nå som vi er inne på veltebur her, er det noen som har godkjent 2 dørs bil med baksete og veltebur? sviger har hatt 3 asconaer med bur godkjent...han sveiset det selv.... skal du ha d i ascona'n din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROBBEN1 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Vet om noen som lager bur til biler,litt avhengig av hva du skal bruke bilen til;Enten kan du ta kontakt med FOG-RACING på92031589 og spørre etter Sissel,om ikkje det er et godt alternativ,kan du kontakte POLLY MOTORSPORT på 90019933 wtf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg