Gå til innhold

Telehiv og understell

Ranger emnet


A3TQ

Anbefalte innlegg

Originally posted by Robert

HVorfor ikke tectyl?:confused: :confused:

 

 

Jeg hadde slipt vekk evt rust, malt på et lag med Sinc, tynn tectyl, i 2 lag, så tykk tentyl. Men hvis audi ikke tåler det, så får du vel finne på noe annet.

Jeg vet (tror jeg vet) at Audi har fullforsinket karosseri, og dette skal vistnok ikke gå så godt sammen med tectyl, og dessuten faller rustgarantien bort hvis man bruker tectyl. Men er det skrapt helt inn på stålet må man jo ha på noe. Men hva?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe som heter Siderol (sånn det skrives??), og det skal visst trekke til seg all fuktighet og oksygen, og danne en slags glass hinne.

Ligner litt på rødsprit fargemessig, og er tynnt flytende, men er ganske dyrt.

Er bare å lakke over etterpå...

'05 Audi A6 TDI

- x '03 Audi A4 TDi Q S-Line

- x '91 Audi S2 Coupe

- x '91 mod. GMC Syclone

- x '92 BMW 520i 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

tectyl er jo sjefs da!;D det med at gamle biler med tectyl merke på bilenr uster er av de enkle grunn de ikke er blitt etterbehandlet,sikkert bare behandla når bilen var ny og aldri etter. er vell bare å guffe på litt tectyl der da,serikke no problem i det,er vell ikke akkurat i traversen den vil begynne å ruste først .gjerne i dører skjermer og kanaler,men så er nyere audi noe av det beste rustbeskytta.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår