Shakotan Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Jupp, her er den. Norges første S15 i aksjon :) Dette er forøvrig min aller første video. Jeg har hverken filmet eller redigert før, men håper resultatet allikevel ble brukbart. Jeg er hvertfall strålende fornøyd. Både med resultatet og med prosessen ;) Her er filmen: http://www.fsr.no/kenneth.wmv (26,7MB) Edit: Jeg har nå lagt opp en høyoppløselig versjon her: http://www.norsk-racing.com/kenneth2.wmv (76,6MB) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Dette gikk litt fortere enn med S14`n i sommer :D Håper dere får opp ett stort driftingmiljø i sommer. Dette kan bli gøy. Lykke til med bil og driftinggrenen! CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Kul film med kul bil. Hadde forsåvidt planer om lik bil men har endra seg dessverre. Du får med deg filming fra mange forskjellige punkter som er bra. Ikke bare samme svingen fra samme syn hele tida. Savner kanskje kamera på bilen. 2 små klager. Når det var snakk om 18" chrome felgene, kanskje du skulle fått filmet de litt nærmere men disse er uansett ikke hva filmen handler om. Og teksten forsvant litt fort ett par steder. Rekker så vidt å få lest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Meget bra fredrik...nå er det faenmeg hakket før jeg gjør som deg og selger bobla og kjøper driftebil ass... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Meget bra Fredrik. Og bilen til Kenneth er nydelig :D Og kjøringa genial! Videoen kunne nok vært kutta bitte litt kortere for å beholde det meget gode action drivet den begynner med, men hallo som en førstegangsproduksjon er dette bare helt toppers! :D Drift on! sier jeg bare :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 nice moves FSR ;) bra video også Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 3 klager.. - litt lite filming fra bilen.. - og litt dårlig kvalitet .. altså har du en med bedre kvalitet? (de fleste har jo bredbånd i dag så om den er på 25MB eller 125MB er det få som bryr seg om) -Teksten hadde vert bedre om du gjorde som de gjør på tv.. lag et mørkt felt rundt teksten så teksten skiller seg ut fra bakrunden annet enn teksten så er det jo en utmerket jobb for en "nybegyner" :D Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Linken funker ikke lenger :( Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Linken funker ikke lenger :( Joda, prøv igjen. Er bare litt mange som laster ned akkurat nå... ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Nå begynner det å ligne noe thumpsup Om dette blir nivået på norsk drifting kan det bli veldig underholdende :) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 De av dere som har rask linje kan nyte en versjon med høyere oppløsning i den orginale posten :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Takker FSR.. Og angående filmen, så var den helt grei, bare litt hurtig tekst noen ganger og vanskelig å lese hvite teksten på noen av bakgrunnene.. Angående hurtig tekst så sliter ikke jeg med det, men en del andre sliter nok der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Takker FSR.. Og angående filmen, så var den helt grei, bare litt hurtig tekst noen ganger og vanskelig å lese hvite teksten på noen av bakgrunnene.. Angående hurtig tekst så sliter ikke jeg med det, men en del andre sliter nok der.. Ja, har lagt merke til at jeg har slurvet litt der. Dere som sliter får trykke på pauseknappen enn så lenge :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 da har jeg kun 2 ting igjen på lista mi over klager :P men det jeg lurer på. FSR: fått ny driftbil for 2005 sesongen eller? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 da har jeg kun 2 ting igjen på lista mi over klager :Pmen det jeg lurer på. FSR: fått ny driftbil for 2005 sesongen eller? He he, når det gjelder de siste to tingene så kan jeg bare si at det ikke var så mye bra inboard materiale, og at det ikke er noen pen måte å lage mørkt felt rundt teksten på i MovieMaker (for siden jeg er helt fersk har jeg ikke installert Premier eller noe slikt)... Driftebil? Tja, kanskje det ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg