Gå til innhold

Film: Kenneth Moen drifter S15

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jupp, her er den. Norges første S15 i aksjon :)

Dette er forøvrig min aller første video. Jeg har hverken filmet eller redigert før, men håper resultatet allikevel ble brukbart. Jeg er hvertfall strålende fornøyd. Både med resultatet og med prosessen ;)

Her er filmen: http://www.fsr.no/kenneth.wmv (26,7MB)

Edit:

Jeg har nå lagt opp en høyoppløselig versjon her: http://www.norsk-racing.com/kenneth2.wmv (76,6MB)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kul film med kul bil. Hadde forsåvidt planer om lik bil men har endra seg dessverre. Du får med deg filming fra mange forskjellige punkter som er bra. Ikke bare samme svingen fra samme syn hele tida. Savner kanskje kamera på bilen.

2 små klager. Når det var snakk om 18" chrome felgene, kanskje du skulle fått filmet de litt nærmere men disse er uansett ikke hva filmen handler om. Og teksten forsvant litt fort ett par steder. Rekker så vidt å få lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra Fredrik.

Og bilen til Kenneth er nydelig :D

Og kjøringa genial!

Videoen kunne nok vært kutta bitte litt kortere for å beholde det meget gode action drivet den begynner med, men hallo som en førstegangsproduksjon er dette bare helt toppers! :D

Drift on! sier jeg bare :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 klager..

- litt lite filming fra bilen..

- og litt dårlig kvalitet .. altså har du en med bedre kvalitet? (de fleste har jo bredbånd i dag så om den er på 25MB eller 125MB er det få som bryr seg om)

-Teksten hadde vert bedre om du gjorde som de gjør på tv.. lag et mørkt felt rundt teksten så teksten skiller seg ut fra bakrunden

annet enn teksten så er det jo en utmerket jobb for en "nybegyner" :D

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker FSR..

Og angående filmen, så var den helt grei, bare litt hurtig tekst noen ganger og vanskelig å lese hvite teksten på noen av bakgrunnene.. Angående hurtig tekst så sliter ikke jeg med det, men en del andre sliter nok der..

Ja, har lagt merke til at jeg har slurvet litt der. Dere som sliter får trykke på pauseknappen enn så lenge :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg kun 2 ting igjen på lista mi over klager :P

men det jeg lurer på.

FSR: fått ny driftbil for 2005 sesongen eller?

He he, når det gjelder de siste to tingene så kan jeg bare si at det ikke var så mye bra inboard materiale, og at det ikke er noen pen måte å lage mørkt felt rundt teksten på i MovieMaker (for siden jeg er helt fersk har jeg ikke installert Premier eller noe slikt)...

Driftebil? Tja, kanskje det ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider