prizma Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 veldig bra film fredrik :) syntes det var kult at du lagde en handling ut av det :) Dette var en sinnsykt bra film, kjempefilm! alt var digg! kosa meg glugg ihjel her jeg sitter!!! - kjempeflott Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 jeg kan legge ut bilde av vinga så fort jeg får den. den er 170bred å i carbon :) jeg digger store carbonvinger. det må til får å få driftestuket :) men jeg kan forstå hvorfor noen ikke liker det ;) Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 jeg kan legge ut bilde av vinga så fort jeg får den. den er 170bred å i carbon :) jeg digger store carbonvinger. det må til får å få driftestuket :) men jeg kan forstå hvorfor noen ikke liker det ;) 100% enig :) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 jeg kan legge ut bilde av vinga så fort jeg får den. den er 170bred å i carbon :) jeg digger store carbonvinger. det må til får å få driftestuket :) men jeg kan forstå hvorfor noen ikke liker det ;) gammal erru? og hvor mye er bilen hverdt? og hvilken bil kjører du til daglig? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 prizma: Jeg kan desverre ikke svare på dine spørsmål pga manglende kunnskaper om Mr Moen.. :p Men jeg har sett på siden hans... Krever sin mann å satse på så mye samtidig http://www.kennethmoenmotorsport.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 prizma: Jeg kan desverre ikke svare på dine spørsmål pga manglende kunnskaper om Mr Moen.. :p Men jeg har sett på siden hans... Krever sin mann å satse på så mye samtidig http://www.kennethmoenmotorsport.com/ skrev det til kenneth da ;p Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 gammal erru? og hvor mye er bilen hverdt? og hvilken bil kjører du til daglig? Hva i alle dager har det med saken og gjøre? Har du ikke hørt om privatliv du eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ja, her sitter jeg, nervøs som faen før et andregangs jobbintervju om en drøy time. Da var filmen her god å ha! :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hva i alle dager har det med saken og gjøre? Har du ikke hørt om privatliv du eller? sikkert noe han har sagt i x antall blader og intervjuer før, og sikkert noe som han kan svare på selv om han ikke vil at vi skal vite det! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 VINGE?? nei huff .. greit D1 biler kjører med stygge aluvinger osv .. men ikke kopier etter de :P lal, han er jo ute etter driftestuket, også likern store vinger, da må han jo få ha det... Skal det være driftebil så skal det være driftebil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Synes det hadde blitt enda bedre med originale lykter, liker ikke Lexus-lykter. Stor carbonvinge er ikke helt feil for driftestuket, gleder meg til utfallet. En fet bil er det uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 her er den teite vingen min ;) Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Feite hjul!!! *sikle*... SSR? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Sinnsykt kul bil, men vingen ødela voldsomt. MEN det er min mening da. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 det er volk racing gt-c felger :) neinei. vingen er feeet :D Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg