Gå til innhold

Annonsert: Need for Speed Most Wanted

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

need-for-speed-most-wanted-announced-20050410100856675.jpg

EA annonserer nå at Need for Speed Most Wanted vil komme til PlayStation 2, Xbox, Nintendo GameCube, Nintendo DS, Game Boy Advance, PSP og ikke minst PC

Etter å hatt flere timer med morro i NFS Underground 2 kan jeg ikke annet en å glede meg litt til det neste NFS spillet som nå er annonsert av EA. Greit nok det er Arcade så det holder men uansett dette er ikke for min del noe minus så lenge fun faktoren er høy!

Her er litt Info om spillet:

Combining the thrill of illicit street racing and tuner customization with the intensity of strategic police pursuits that rivals any Hollywood-style chase scene, Need for Speed Most Wanted challenges players to become the most notorious and elusive street racer.

"Out-race your opponents, evade cops and exploit the open world in Need for Speed Most Wanted; street racing doesn't get any better than this," said Larry LaPierre, senior producer, EA Canada. "Players instantly will feel the thrill of the ride as they hit the streets in an open world environment where drivers can tune their cars to compete against any class of vehicles or use their wits to out-fox the law to satisfy their need for speed."

Need for Speed Most Wanted delivers a unique, fast-paced and gripping ride in the racing genre as players build up their Rap Sheet and street cred to move their way up the Black List to become the most wanted racer on the streets. Players will go head-to-head with the top drivers on the scene as well as strategically evade more than half dozen cops at any one time. Add in a dynamic open world, new gameplay and customization as well as tuners, supercars, muscles and sports cars and Need for Speed Most Wanted will be on every gamer's "must-have" list.

Developed in Vancouver, B.C. by EA Canada, Need for Speed Most Wanted will be available for a next generation console as well as the PlayStation 2 computer entertainment system, Xbox videogame system from Microsoft, Nintendo GameCube, Nintendo DS, Game Boy Advance, PSP handheld entertainment system and PC.

Link til nyheten hvor du også kan finne 1 stk wallpaper:

http://ve3d.ign.com/articles/603/603092p1.html

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende.. NFS 5 Porsche 2000 var jo også veldig bra, samt NFS:u (eneren) derimot toeren var dårlig etter min mening.. Men NFS serien kommer sikkert på rett vei igjen nå

Det spørs.. tror de bruker mye fra Nfs u serien.. ser sånn ut på wallpaper bilde.. en stygt bredda bmw :(

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oversettelse:

Spillet kombinerer spennende, ulovlig gateracing og tuning med intense biljakter med politiet i hælene i skikkelig Hollywood-stil. Need for Speed Most Wanted utfordrer spillerne til å bli den mest notoriske og uslåelige føreren innen gateracing.

“Kjør fra konkurrentene, unngå politiet og dra nytte av de åpne omgivelsene i Need for Speed Most Wanted; gateracing blir bare ikke bedre enn dette ,” sier Larry LaPierre, seniorprodusent hos EA Canada. "Spillerne kommer umiddelbart til å få en stor kjøreopplevelse når de suser av gårde nedover gata i åpne omgivelser, her kan førerne trimme bilene så de drar fra hva det skal være eller bruke kløkt til å kjøre fra politiet for å tilfredsstille ”The Need for Speed””.

Need for Speed Most Wanted gir deg en unik, lynrask og fascinerende kjøreopplevelse mens du bygger up et Rap Sheet og blir beryktet i miljøet. På denne måten beveger du deg oppover Svartelista og har muligheten til å bli den mest ettertraktede føreren innen gateracing. Spillerne konkurrerer med de beste førerne som finnes, samtidig som de må unnvike politipatruljer. Alt skjer i en dynamisk, åpen verden, du har nye spillfunksjoner, nye muligheter til trimming og ikke minst nye superbiler, muskelbiler og sportsbiler. Need for Speed Most Wanted kommer til å bli et must for alle gamere

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut detta ja :) Får håpe de klarer å roe ned stylinga litt som Teknomage sier. Er noe som heter for MYE oxo eller hva EA? Hehe. Vi får slenge inn litt av all infoen som kommer etterhvert. Se om det frister like mye å teste spillet når vi vet mer om det.

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare de har en litt annen fysikmotor en i nfsu1 og2... kjørefølelsen der er forferdelig, selv sammenlignet med snart 15 år gamle "Road&track's The Need For Speed" En uslåelig klassiker, som jeg er stolt av å ha SE utgave av!

Er det noen som husker coastal banen? Jeg tror jeg hadde verdensrekord der med ZR1 :D Synd nye pc'er må ha masse dilldall-programmer fpor å klare å starte de! Tror jeg må skaffe meg en gammel pc til de gamle spillene mine snart!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Noen som vet når denne kommer i butikkene eller?

Synes det står Nov -06 på skiltplaten på bilen. Om det har en sammenheng vet jeg ikke. Søren at jeg ikke jobber hos gamer lengre. Da hadde jeg visst det :)

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider